Podľa tlačovej správy Mazda dodáva, že veľa zákazníkov je lojálnych a vracia sa k značke aj vďaka jej servisným službám. Práve tie do troch rokov od kúpy auta využije až 90 percent majiteľov. Automobilka uvádza, že záruka platí na opravu výrobných i materiálových chýb.
Nielen záruka, ale aj dodatočné služby
Okrem rozšírenia záruky Mazda ponúka aj servisný program s názvom Fair Service, ktorý zahŕňa zľavy na dielce pre autá staršie ako 3 roky. To samozrejme platí len na originálne komponenty kupované v značkovom servise. Do 10 rokov tiež platí asistenčná služba Mazda Assistance, ktorá je platná v celej Európe. Samozrejme musíte každý rok absolvovať servisnú prehliadku v autorizovanom servise a mať o tom doklad v elektronickej servisnej knižke.
Záručné podmienky týmto predlžuje ďalšia automobilka a snaží sa pochopiteľne poukázať na svoje kvality. Treba dodať, že za podobné predĺženie záruky si v prípade iných značiek musíte priplatiť, nie je to totiž bežný štandard, ako by sa mohol zdať.
Zdroj: Mazda tlačová správa