Základná výbava modelového radu CX-5 nesie meno Emotion a je spojená výlučne s dvojlitrovým benzínovým motorom s výkonom 165 koní, manuálnou prevodovkou a pohonom predných kolies. Mazda si za tento konkrétny model účtuje 26 320 eur a rovno podotýkame, že to nie je žiadny chudobný príbuzný.

V štandardnej výbave nájdete napríklad manuálnu klimatizáciu, predné i zadné okná v elektrike, tempomat, palubný počítač, bluetooth, multifunkčný volant, štartovacie tlačidlo, výškovo nastaviteľné predné sedadlá, digitálne rádio so šiestimi reproduktormi, osempalcový farebný dotykový displej, diódové svetlá, elektrický ovládané i sklopné vonkajšie spätné zrkadlá a množstvo bezpečnostných systémom, vrátane kontroly mŕtvych uhlov či technológiu rozpoznávania chodcov.

Čo možno trochu zamrzí, sú oceľové sedemnástky, tie vám však Mazda vymení za hliníkové disky s rovnakým priemerom už od nasledujúcej výbavy Challenge. Dostanete k nim zatmavené bočné okná, kožou čalúnený volant i hlavicu radiacej páky, bedrovú opierku vodiča, ale tiež automatickú dvojzónovú klimatizáciu, dažďový a svetelný senzor, automatické prepínanie svetiel alebo systém stráženia jazdných pruhov. 

Za druhú výbavu v poradí zaplatíte minimálne 28 520 eur za benzínový Skyactiv-G165, alebo 31 020 eur za naftový variant Skyactiv-D150. Nasleduje Challenge Plus (30 320 eur benzín, 32 820 eur nafta), ktorá pridáva väčší farebný displej, predné i zadné parkovacie senzory spoločne so zadnou kamerou, Apple CarPlay, Android Auto, integrovaný navigačný systém či automatické sklápanie vonkajších spätných zrkadiel.

Verzia Attraction pridáva k vyššie spomínaným prvkom odmrazovanie stieračov, vyhrievaný volant i predné sedadlá a zaplatíte za ňu najmenej 30 820 eur (Skyactiv-G165). Ak dáte radšej prednosť výbave Attraction Plus, na aute máte automaticky 19-palcové disky a k tomu head-up displej, digitálny tachometer, bezdrôtové nabíjanie pre telefóny, elektrické otváranie veka batožinového priestoru, bezkľúčové odomykanie, rozpoznávanie dopravných značiek, kamery snímajúce priestor okolo auta v rozsahu 360 stupňov a systém stráženia pozornosti vodiča. Cena? Od 32 620 eur za zážihový model, najmenej 35 120 eur za vznetový.

Aby tých výbavových stupňov nebolo málo, v zozname nasleduje Revolution (od 33 720 eur). Ten obsahuje adaptívne LED, Bose s desiatimi reproduktormi, páčky radenia pod volantom v prípade modelu s automatom, adaptívny tempomat, inteligentného brzdového asistenta alebo Off-Road režim, ak si vyberiete model s pohonom všetkých kolies.

Revolution Top sa už dodáva výhradne s výkonnejším benzínovým agregátom s objemom 2,5 litra a výkonom 194 koní (37 920 eur) alebo naftovou „dva-dvojkou“ naladenou na 184 koní (42 420 eur). V štandardnej výbave máte automat a vznetový štvorvalec je výrazne drahší aj kvôli tomu, že sa dodáva len s pohonom AWD. Dajte prednosť tejto výbave a máte v nej kožené čalúnenie, elektrické ovládanie predných sedadiel i s ventiláciou a vyhrievanie aj vzadu.

K výbave Attraction Plus máte nadstavbu s názvom Newground (od 33 720 eur) a Revolution Top môžete pre zmenu vylepšiť paketmi Takumi Plus (od 38 920 eur) a Homura Plus (minimálne 39 320 eur). Za úplne najdrahší benzínový model Homura Plus Skyactiv-G194 AWD AT zaplatíte 41 320 eur a vrcholná naftová Mazda CX-5 Homura Plus Skyactiv-D184 AWD AT vyjde na 43 820 eur.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov