Vertikálne výfuky

Ako si správne myslíte, vstupný je vo vodách McLarenu veľmi skreslený výraz a 520s ponúka v základe fantastické jazdné výkony. Teraz ich však McLaren zobral a vytiahol z nich iný level. Longtail dostal kopu nových karbónových prvkov. Menovite predný spliter, difúzor a fixné zadné krídlo. Špecialitou je nápad požičaný z veľkého brata Sennu. Tým sú koncovky výfuku, ktoré sú vyvodené priamo z kapoty. Benefitom tohto riešenia je, že horúci výfukové plyny fúkajú rovno na zadné krídlo, čím vytvárajú dodatočný prítlak. V príplatkovej výbave nájdete aj karbónové sedačky z McLarenu Senna. Výsledok? 600LT je o 96 kg ľahší ako štandardná 520s. Ďalšou položkou príplatkovej výbavy sú takmer slicky Pirelli P Zero Trofeo R, ktoré v predchádzajúcom živote slúžili McLarenu P1.

A čo je nové po stránke výkonu? 3,8-litrový twinturbo motor V8 produkuje o 30 koní viac, čím sa dostal na hodnotu 592 koní. V interiéri okrem spomínaných príplatkových sedačiek môžeme nájsť plno alcantary, inak je to v podstate klasika z 520s. Počet vyrobených kusov bude striktne limitovaný a cena zatiaľ oficiálne uvedená nebola. Vzhľadom na to, čo však ponúka, je dosť pravdepodobné, že to bude minimálne o 50 000 € viac, ako bežná 520s. Avšak vďaka tomu, že v podstate ide o baby McLaren Senna, vám ušetrí peniaze na permanentky na pretekárske trate po celom svete. To sa celkom oplatí...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov