tak idem na YT a najdem si to ;) http://www.youtube.com/watch?v=ZL-AE9_MAWc
1míla je královska kategoria, pekne sa tu eliminuju všetky tie 1,6tkové turbové mikroautíčka ktoré inak na 1/4mile exceluju :-) Inak tie atmosfericke superšporty riadna bieda, celý moj detský život som ich mal za absolutny vrchol automobilizmu až kým Fuzek z Maxtdi nevyprášil na dizlovom Leone Ferrari kožuch vtedy sa mi tovorili oči a to bolo už velmi dávno :-) 13s v kombinacii so superšportom neznie práve najlepšie ale na druhu stranu vyzeraju tie auta užasne akurat že nejazdia, dalším šokom v neskoršej dobe bol test TOPGEARu lambo vs EVO400 tam som to už uplne vzdal :-D
Včera Murcielago dneska Gallardo a že nejazdi?? Pre boha kde to som?? Určovať vrchol automobilizmu podla šprintov to sa aspon mne osobne zda byt bieda. Ferrari či Lamba patria medzi to naj čo si može človek kúpiť ked hladá kvalitný superšport a nie auto na 1/4 míle. Prednedavnom nas na Sk-ringu ked sme tam jazdili na okruhovej M3 e46 fukla 458 Italia takým sposobom, že sme si mysleli že cúvame. A to je pre mna dostatočný dôkaz.
Ak majú šprinty určovať, ktoré auto je najšportovejšie, tak potom najlepšie sú na tom tie tupé americké dragstre, ktoré nedokážu zatáčať, sami brzdiť, pružiť, jazdiť okruh, alebo po ceste, nemajú žiadne pohodlie, žerú 10 l paliva na 400 m... Vlastne nevedia nič, len vypáliť. Ďakujem, ale mám iné hodnoty. Svet zďaleka nemá len rovinky a keď dôjde na brzdenie, zárkuty, horizonty a podobne, to sú situácie, ktoré definujú športiak a superšport. Nie blbý dragrace, ktorý vlastne v bežnom živote nie je nič iné, len odpal z križovatky.
EVO vs Lambo http://www.youtube.com/watch?v=Ees2aZcDUn8 GTR vs supersporty http://www.youtube.com/watch?v=9lbhxetR-o4 ZR1 vs Lambo http://www.youtube.com/watch?v=c9wbe2HNrAg&feature=fvsr a takýchto testov je na mraky skuste si ich pohladať , ja hovorím že supersporty ako napr z nich najslabšia modena , 500konové lamba a lepšie su slabe nato kolko stoja a čo ponukaju okrem toho že mate na sedačke vyšite logo. Možno posledne superšporty fakt tie posledne modely ako tak sa doťahuju. Stale tu píšem o segmente italian supecars a im podobným v cenovkách okolo 6-8milionov za ks. Jasne že superšporty ako Koenigsegg CCX, Pagani Zonda F atd.. stoja za to ale ale, žiadna batožina, 2miesta, cenovka 10-30milionov atd.. nato že to jazdí o 2-3sekundy na kolo lepšie oproti ZR1, GTR tak z toho hotový niesom. to je moj nazor, pre mna zamna sa tu aj poskladajte z toho.