Porota zložená z 540 expertov ocenila vysokoinovatívnu hybridnú konštrukciu karosérie triedy S vyrobenú z rôznych materiálov ako hliník odlievaný pod tlakom a vysokopevnostné ocele. Spolu s týmito materiálmi ocenili i efektívnu realizáciu potrebných technológií spájania, ako napríklad zváranie hliníka v ochrannej atmosfére a vôbec prvé použitie robota Robscan pre zváranie hliníka vo veľkosériovej výrobe.
Rivalmi v súťaži boli okrem iného aj elektromobil BMW i3 s karosériou z CFK (plast vystužený uhlíkovými vláknami) (2. miesto), Lexus IS (3. miesto), Range Rover s celohliníkovou karosériou (4.miesto) a Infinity Q50 (5. miesto). Konferencia Global Car Body Benchmarking Conference sa konala už po pätnásty krát. Zúčastnilo sa jej 540 expertov na karosérie z 26 krajín.