Pôvodný rozdiel v cene medzi MG4 a ID.3 bol pre Nemcov hrozivý. Čínske auto malo byť lacnejšie o neuveriteľných 15 310 eur. Nakoniec sa ale ukazuje, že zo strany koncernu SAIC to boli len sľuby, pretože realita nie je pre Volkswagen nakoniec taká strašná. Posúďte sami...

Základné VW ID.3 má 204 koní, 310 Nm, baterku s využiteľnou kapacitou 58 kWh, uvádzaný dojazd podľa metodiky WLTP 429 kilometrov a stojí 37 990 eur. Porovnateľné MG4 má identických 204 koní, 250 Nm, využiteľnú kapacitu 61,7 kWh a tým pádom tiež o niečo lepší dojazd, konkrétne 450 km. Aj jeho cena? 37 490 eur, takže je len o 500 eur lacnejší.

Kým Volkswagen pokračuje vyššou cenovkou 44 990 eur za vrcholné prevedenie Pro S s dojazdom predĺženým na 559 kilometrov vďaka väčšej baterke (77 kWh využiteľných) a rovnakému výkonu, MG4 naopak smeruje na zákazníkov s menším rozpočtom. Ale že by bolo lacné...

Číňania ponúkajú základný model za 32 990 eur, lenže v takom prípade dostanete elektromotor s výkonom zníženým na 170 koní (a identickými 250 Nm), zároveň akumulátor s využiteľnou kapacitou zredukovanou na 50,8 kWh a dojazd vám potom spadne na 350 kilometrov.

Inak povedané, ak vám ide o čo najlacnejší elektromobil veľkosti Golfu, ste u MG na správnej adrese. Ak si ale myslíte, že vám čínska značka ponúkne svoj produkt zásadne výhodnejšie, ste na omyle. V porovnateľnej technickej špecifikácii stojí prakticky rovnako.

Len pre úplnosť dodávame, že MG4 sa začne na Slovensku predávať na prelome mája a júna, pri dĺžke 4287 mm a rázvore 2705 mm vám ponúkne batožinový priestor s objemom 363 až 1177 litrov a za uvedenú čiastku máte záruku na 7 rokov alebo 150 tisíc kilometrov. Viac detailov o štandardnej a príplatkovej výbave budeme mať k dispozícii až so zahájením predaja.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 11 obrázkov

zdroj: MG