V domácom Japonsku sa však objednávky na nový plug-in hybrid už rozbehli. Eclipse Cross prebral upravený pohon z väčšieho brata Outlander plug-in hybrid, teda 4WD pohon s dvojicou elektromotorov. Každý je umiestnený na jednej náprave a zabezpečujú tak pohon všetkých kolies.
Zadná časť už nemá krídlo cez zadné sklo.
Spaľovací motor má zdvihový objem 2,4 litra, tomu supluje batéria s kapacitou 13,8 KWh, ktorá by podľa automobilky mala vystačiť na elektrický dojazd 57,3 km (podľa WLTP). K dispozícii budú 3 režimy, výlučne elektrický, sériovo hybridný a paralelný hybridný. Sériovo hybridný režim využíva spaľovací motor ako generátor pre elektromotory, ktoré následne poháňajú auto. Paralelný hybridný využíva spaľovací motor na priamy pohon auta, elektromotory tu sú ako asistencia.
Už bez zadného krídla
Samotná modernizácia zmenila prednú aj zadnú časť, zmenené sú nárazníky a aj predné svetlá. Zadné dvojito delené sklo zjednodušili na jednodielne, vďaka čomu prišlo Mitsubishi o svoje veľké zadné krídlo. Aj zadné svetlá prešli zmenou a sú dizajnovo efektnejšie. Do ponuky tiež pribudli nové farby karosérie.
Po novom je v strede 8-palcová obrazovka.
Vodič má k dispozícii 4 jazdné režimy pre rôzny terén. Režim Normal netreba predstavovať, režim Snow je určený na klzké povrchy. Tretím je Gravel, určený na nespevnené povrchy a posledným Tarmac pre lepšie jazdné vlastnosti a stabilitu na suchých cestách. Okrem nových čalúnení v interiéri pribudol väčší 8-palcový displej infotainmentu. Ako som spomínal na začiatku, u nás sa plug-in hybridné Eclipse Cross objaví až v apríli 2021 za bližšie nešpecifikovanú cenu. I keď je to plug-in hybrid, môžeme byť spokojní, že Mitsubishi zatiaľ z Európy neodišlo. Uvidíme však, ako to bude časom.
Zdroj: Mitsubishi TS