Celá "rodina" Outlanderov vrátane konceptu ASX a japonskej verzie Airtrek
Minulý rok prešla súčasná generácia modernizáciou a dostala krajší dizajn exteriéru. Outlander bol pre Mitsubishi vždy dôležitý a preto odohráva veľkú úlohu v rámci produktového plánovania značky. V súčasnosti aj do budúcnosti. Spoločne s uvedením modernizovaného Outlandera (MY16) začala automobilka novú produktovú ofenzívu na najbližšie roky. Kľúčovými sa stanú SUV (malé, stredné a veľké), ktoré budú dostupné aj vo verzii Plug-in hybrid, alebo s čisto elektrickým pohonom (v závislosti od konkrétneho trhu a modelu). Nové modely majú ponúknuť kvalitnejší interiér a špecifický dizajnový jazyk. Poďme si však pripomenúť všetky predchádzajúce generácie.
Štúdia "ASX" predstavená v roku 2001 na autosalóne v Detroite - predchodca Outlandera prvej generácie (v Japonsku "Airtrek")
Prvá generácia (vľavo): Vytvorenie nového pojmu "crossover", vyrobených viac ako 300 000 vozidiel. Japonská verzia Airtrek (vpravo)
Druhá generácia: Flexibilná globálna architektúra označovaná ako "Project Global", určená pre segmenty C / D (2005), vyrobených viac ako 600 000 vozidiel
Druhá generácia po modernizácii
Tretia generácia: Elektrický pohon typu Plug-in hybrid (Outlander PHEV v roku 2012), od jesene 2012 do augusta 2016 vyrobených 598 125 vozidiel
Tretia generácia po modernizácii
zdroj: tlačová správa