Neoficiálna ilustrácia nového Pajera Sport podľa patentových snímkov.

Stále praktické auto

Oproti Mitsubishi L200 sa Pajero Sport bude odlišovať hlavne v zadnej časti, kde nenájdeme korbu ale pevnú karosériu skrývajúcu tretí rad sedadiel. Okrem toho sa dočkáme aj novo navrhnutej prednej časti, ktorá odkazuje na koncept GR-HEV. Tak to aspoň potvrdzujú snímky z patentového úradu a neoficiálne ilustrácie. Na rozdiel od súčasnej generácie sa dočkáme agresívnejšieho dizajnu, za ktorým je napríklad aj začlenenie kedysi príplatkových nášľapných prahov do karosérie. Zachované by malo zostať aj veľké veko batožinového priestoru siahajúce až k nárazníku, vďaka čomu bude nové Mitsubishi Pajero Sport opäť praktickým autom.

Dvere kufru siahajúce až po nárazník by mali zaručiť opäť praktičnosť.

Výrazných zmien sa nedočká ani hnacie ústrojenstvo, základná verzia dorazí s pohonom zadných kolies a tie drahšie so systémom 4x4. Pod kapotou môžeme očakávať predovšetkým 2,4 litrový naftový štvorvaelc s výkonom 181 koní a 430 Nm, ktorý sa bude kombinovať so 6-stupňovou manuálnou, alebo 5-stupňovou automatickou prevodovkou. Niektoré trhy sa potom môžu tešiť aj na benzínový trojlitrový šesťvalec s výkonom 224 koní. Tento motor bude potom aj súčasťou plug-in hybridnej verzie, kde bude okrem elektromotoru spojená aj s lithium-iontovými batériami a osemstupňovou automatickou prevodovkou. Údaje o výkone alebo príchode na trh zatiaľ nie sú známe.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov