Vo videu priloženom nižšie sa okrem iného dozviete, že jej majiteľ Hansjörg von Gemmingen-Hornberg kúpil Teslu Model S v roku 2014, kedy mala najazdených len 30 tisíc km. To je voči súčasnému stavu prakticky nič. Odvtedy na nej začal jazdiť pravidelne a pritom nepracuje ako taxikár či vodič z povolania.
Od Afriky po Čínu
Majiteľ na nej prejazdil rôzne krajiny, okrem domáceho Nemecka aj africké Maroko, severské Švédsko, Rakúsko alebo aj ďalekú Čínu, kam si dal Teslu poslať. Počas celého nájazdu, ktorý prekročil 1,9 milióna km (posledný údaj je 1 901 067 km), už stihol meniť akumulátor 3 krát, čo na prvý pohľad nie je vôbec veľa. S tým aktuálnym má teraz dojazd okolo 400 km, celý čas si pritom dával pozor, ako sa má k batérii chovať. Napríklad s ňou nejazdil rýchlosťou cez 100 km/h.
Aktuálny batériový pack má mať degradáciu len 8 % po tom, čo ho má vo vozidle 150 tisíc km. Celý čas tiež udržiaval akumulátor nabitý v rozmedzí od 15 do 70 %. Čo ale zaujalo viac je fakt, že počas celého nájazdu vymenil už 13 elektromotorov! To už také bežné nie je a pri tomto nájazde to znamená zmenu približne každých 150 tisíc km. Je to veľmi zaujímavé, sám netuším, čo môže spôsobovať takto častú výmenu elektromotora. Uvedený nenáročný režim by v tomto prípade mal zásadne prispievať k dlhej životnosti. Tak či onak, nájazd je skutočne ohromný a Hansjörg von Gemmingen-Hornberg onedlho prekoná métu 2 milióny km.