BMW X1 je od začiatku výroby druhej generácie v ponuke s pohonom predných alebo všetkých 4 kolies. Modernizovaná verzia sa svetu predstavila len krátko po premiére novej 1-tky, tá je postavená na rovnakej modulárnej platforme s predným pohonom.

Exteriér po modernizácii získal väčšie ľadvinky, zmenené sú tiež predné LED svetlá s adaptívnymi funkciami a denným svietením. Namiesto kruhových hmloviek tu nájdeme LED pásik ako aj na väčších BMW. K dispozícii budú tiež 3 nové farby karosérie a 4 nové druhy diskov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Osvedčená ponuka motorov zostáva verná troj- a štvorvalcom. Základom vznetových motorov je trojvalec 1,5 vo verzii sDrive16d s 85 kW (115 k). Najsilnejším je xDrive25d s dvojlitrom a 170 kW (231 k) a 450 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne za 6,6 sekundy.

Zážihové verzie rovnako štartujú s trojvalcom 1,5 vo verzii xDrive18i, ktorý ponúka 103 kW (140 k) a 220 Nm. Najsilnejším je štvorvalcový dvojliter xDrive25i s 170 kW (231 k). Slabšie motory môžu byť kombinované s robotizovanou dvojspojkovou 7-stupňovou prevodovkou, tie silnejšie zas s 8-stupňovým automatom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Plug-in hybrid bude mať označenie xDrive25e, dostane trojvalcový zážihový motor s 92 kW (125 k). Ten bude poháňať prednú nápravu, o pohon zadnej sa postará elektromotor s 70 kW (95 k) a 165 Nm. Kapacita akumulátorov je 9,7 kWh, čo stačí na 50 km elektrického dojazdu. Do výroby sa však má dostať až v budúcom roku.

Zdroj foto: BMW