Agresívnejší dizajn

Začnime postupne. Rozlíšiť verziu spred roka 2018 a súčasnú sa dá na pohľad. Upúta nový predný nárazník s novo umiestneným denným svietením. Zadný blatník s väčšími prieduchmi na chladenie tiež vynovili. Zadné krídlo má inak navrhnuté bočné klapky. Nakoniec tu je nová zelená farba, ktorá autu mimoriadne pristane.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Najsilnejšie atmosférické Porsche

Pod kapotou nájdeme tradične šesťvalcový boxer s objemom 4.0 l, ktorý z GT3 RS robí najsilnejšie atmosférické Porsche, aké si môžete kúpiť. Výkon stúpol o 20 k na 520 koní. Očakávame, že k dispozícii bude iba dvojspojková prevodovka PDK, na rozdiel od možnosti manuálu v slabšej GT3. Na ceste to predstavuje skresanie zrýchlenia z 0 na 100km/h o 0,1 sekundy a nárast maximálnej rýchlosti na 312 km/h. Pre lepšiu ovládateľnosť Porsche vylepšilo systém natáčania zadných kolies.

Interiér, samozrejme, neobsahuje žiadne zbytočnosti a Clubsport balík pridá pretekársku klietku, hasiaci prístroj a šesťbodový pás. Viac informácií zatiaľ nemáme. Auto by mali, po úniku informácií, predstaviť už niekedy v priebehu dneška. Po oficiálnom predstavení článok doplníme novými informáciami a bohatou galériou.