Agresívnejší dizajn
Začnime postupne. Rozlíšiť verziu spred roka 2018 a súčasnú sa dá na pohľad. Upúta nový predný nárazník s novo umiestneným denným svietením. Zadný blatník s väčšími prieduchmi na chladenie tiež vynovili. Zadné krídlo má inak navrhnuté bočné klapky. Nakoniec tu je nová zelená farba, ktorá autu mimoriadne pristane.
Najsilnejšie atmosférické Porsche
Pod kapotou nájdeme tradične šesťvalcový boxer s objemom 4.0 l, ktorý z GT3 RS robí najsilnejšie atmosférické Porsche, aké si môžete kúpiť. Výkon stúpol o 20 k na 520 koní. Očakávame, že k dispozícii bude iba dvojspojková prevodovka PDK, na rozdiel od možnosti manuálu v slabšej GT3. Na ceste to predstavuje skresanie zrýchlenia z 0 na 100km/h o 0,1 sekundy a nárast maximálnej rýchlosti na 312 km/h. Pre lepšiu ovládateľnosť Porsche vylepšilo systém natáčania zadných kolies.
Interiér, samozrejme, neobsahuje žiadne zbytočnosti a Clubsport balík pridá pretekársku klietku, hasiaci prístroj a šesťbodový pás. Viac informácií zatiaľ nemáme. Auto by mali, po úniku informácií, predstaviť už niekedy v priebehu dneška. Po oficiálnom predstavení článok doplníme novými informáciami a bohatou galériou.