Trojlitrový vidlicový šesťvalec má turbodúchadlo uložené v strede, ide teda o riešenie s takzvaným „horúcim“ V. Maximálny výkon motora stúpol na 260 kW (354 k), čo je nárast o 10 kW (14 k). Krútiaci moment vrcholí hodnotou 480 Nm, to je zvýšenie o ďalších 20 Nm.
Ak si zákazník priplatí za paket Sport Chrono, akceleruje nový Macan S na 100 km/h za 5,1 sekundy. Maximálna rýchlosť je 254 km/h. Porsche sa zameralo tiež na brzdovú sústavu. Do popredia dávajú zníženie hmotnosti brzdového pedálu o 300 g a skrátenie ramena, cez ktoré pôsobí na hlavný brzdový valec.
K tomu pridali väčšie brzdové kotúče vpredu o 10 mm, aktuálne s priemerom 360 mm a hrúbka narástla o 2 mm na 36 mm. Za príplatok je stále keramický brzdový systém PCCB. Na prednej náprave sú miesto oceľových použité hliníkové časti, ktoré znižujú neodpruženú hmotnosť.
Zozadu je modernizovaný Macan rozpoznateľný podľa širokých koncových svetiel.
Vnútri je k dispozícii 10,9-palcový dotykový displej s on-line navigáciou alebo nový športový GT volant prebraný z 911-ky. Zadný podpis vozidla s koncovými svetlami po celej šírke auta je už známy aj zo základného Macanu. V Nemecku začína nový Macan S na 64 356 eur.
Zdroj foto: Porsche