300C SRT8 dosiahne pri plnom zrýchlení z 0 na 100 km/h za 4,8 s a vyvinie 280 km/h. Výrobca vozidlo vybavil ešte 5-stupňovým automatom, ktorý dáva vodičovi možnosť radiť prevodové stupne ovládačmi umiestnenými za volantom. Výkon sa na vozovku dostáva cez zadné kolesá. Svetovým trendom je znižovanie emisií a teda spotreby paliva, ktorému sa nevyhla ani americká automobilka. Chrysler tvrdí, že vďaka novým technológiám klesne spotreba mimo mesta až o 25% napriek tomu, že motor má o 0,3 l väčší objem. Oficiálne a presné čísla však nezverejnili.
Predná časť modernizovanej verzie je o čosi uhladenejšia než predošlá. Pôsobí menej agresívne, ale možno je to len vec vkusu...
Na Slovensku táto verzia, na rozdiel od predošlej, v predaji oficiálne nie je a asi ani nebude. Ale tí, ktorí sa k nemu naozaj budú chcieť dostať si svoju cestičku nájdu...
Toto je najdôležitejší pohľad. Atmosférický V8 s objemom 6,4 litra s výkonom 470 k a 637 Nm.
Pohodlie jazdy zabezpečuje adaptívne odpruženie s dvoma režimami jazdy. Mód „auto“ prispôsobuje podvozok počas jazdy aktuálnym podmienkam a potrebám. Do úvahy sa berie rýchlosť, natočenie volantu, brzdná sila a pozícia plynového pedálu. Režim „sport“ veľa pohodlia neposkytne. Jeho úlohou je zabezpečiť čo najlepšiu ovládateľnosť počas športovej jazdy. Za krotenie veľkej energie sú zodpovedné brzdy Brembo.
Zo zadu je to presne tak ako má byť. Hrubé rysy, hrubá sila...
Vysokej dávke výkonu by mal zodpovedať aj exteriér. Limuzína má agresívnejší vzhľad, aj keď o prospechu faceliftu pre typ 300C by sa dalo polemizovať. Väčšie zmeny sa udiali v zadnej časti vozidla. Z čierneho difúzora vytŕčajú dve koncovky nového výfukového systému. Nový Chrysler 300C SRT8 stojí na 7 lúčových 20" zliatinových diskoch. Vnútri sú športové sedadlá z uhlíkových vlákien a športový volant s plochou spodnou časťou.
Bočný profil so supermohutným pontónom a malými oknami vyslužil typu 300C označenie gangerské auto - v dobrom slova zmysle. Auto, ktoré má štýl a rešpekt.
Na palube sa nachádza adaptívny tempomat, systém sledovania mŕtveho uhla, systém varovania pred kolíziou, parkovací asistent a celá armáda airbagov. V ponuke európskej dvojičky, Lancia Thema, vedú dieselové pohonné jednotky. Máme info, že talianska značka nad výrobou sesterského modelu SRT8 neuvažuje. V tejto dobe sa niet veľmi čo diviť, aj keď podobne extra auto začiatkom 90. rokov už Lancia mala. Vtedy sa rozhodli vyrábať šialený supervykonný model Thema 8.32 s V8 motorom z Ferrari 308.
V nasledovnej video reklame síce nie je verzia SRT8, no stále sa jedná o fascinujúcu mašinu. V reklame po vzore Eminema z Detroitu figuruje Dr. DRE z Los Angeles.