Aplikácia kombinuje video z kamery s dátami z jazdy, akými sú rýchlosť, stlačenie akcelerátora, zaradený stupeň a preťaženie. Pre športové auto celkom zaujímavá vec, čo poviete?
S faceliftom F-Type nemali dizajnéri mnoho práce. Skvelý vzhľad, ktorý získal niekoľko ocenení, totiž nie je nutné meniť. Zmeny sa teda dotkli len drobných detailov. Mierne vylepšenie dostal predný a zadný nárazník. Nové sú aj LED svetlomety. V kabíne sa však odohralo viac zmien. Najvýraznejšou zmenou je nový infotainment Touch Pro s rýchlejšou odozvou, lepším rozlíšením a podobne. Novinkou sú aj ľahšie (-8 kg) príplatkové sedadlá a nové materiály ako koža Sierra Tan alebo hliníkové a chrómové obklady interiéru.
Facelift prináša len drobné dizajnové zmeny
Jaguar sa chváli aplikáciou ReRun, ktorú vyvinuli v spolupráci s výrobcom akčných kamier GoPro. Aplikácia kombinuje video z kamery s dátami z jazdy, akými sú rýchlosť, stlačenie akcelerátora, zaradený stupeň a preťaženie. Pre športové auto celkom zaujímavá vec, čo poviete? Viac detailov ako to funguje prináša nasledovné video.
Spolu s modernizáciou prináša značka aj špeciálnu edíciu 400 SPORT. Tá bude dostupná po dobu jedného roka. Pod kapotou má kompresorom prepĺňaný 3,0 litrový motor V6 s výkonom 400 koní. F-Type 400 SPORT dostane okrem drobných dizajnových zmien aj lepšie brzdy (380 mm vpredu, 376 mm vzadu), podvozok Configurable Dynamics a 20“ disky s unikátnou sivou farbou.
F-Type 400 SPORT má kompresorom prepĺňaný 3,0 litrový motor V6 s výkonom 400 koní.
Jaguar tiež pridáva verziu F-Type R-Dynamics. Tá príde s 19“ alebo 20“ diskami lakovanými čiernou lesklo farbou, podobne ako ďalšie doplnky v aute. Z pohľadu výkonu sa však nič nemení. Prepĺňaný šesťvalec príde s výkonom 250 kW (340 koní) a 279 kW (380 koní). Vo výbere zostávajú karosérie kupé a roadster. Možné je voliť medzi manuálom, automatom a pohonom zadných alebo všetkých kolies. Nie však pri všetkých verziách. Najvýkonnejším variantom aj naďalej zostáva SVR V8 s výkonom 423 kW (575 koní).
Britská značka pridala do ponuky aj polo-automatický parkovací asistent. Ten dokáže nájsť vhodné miesto na parkovanie a vhodne natočiť volant, ale stále potrebuje, aby ste pridávali alebo brzdili vy.
Zdroj: tlačová správa