Mercedes C63 AMG sa pri modernizácii zameral na jazdnú dynamiku podvozka a nové digitálne technológie v interiéri.
Plne nastaviteľný podvozok a elektronika
AMG nanovo prepracovalo volič jazdných režimov a podvozok AMG Ride Control tak, aby každý režim (má ich 6: individuálny, klzká vozovka, komfort, šport, šport+, race) lepšie reagoval a zodpovedal možnej vzniknutej jazdnej situácii. Ďalej vylepšili dynamické ložiská uchytenia motora, ktoré by mali ešte viac pomáhať pri dynamickej jazde a zároveň by mali byť komfortnejšie pri pokojnej jazde. Ďalšou novinkou je program AMG DYNAMICS. Upravuje prácu motora, prevodovky, riadenia, podvozku, a predovšetkým zásahy ESP v jednotlivých režimoch za účelom zefektívnenia jazdy. V rámci zásahov do riadenia bude možné ho nastaviť do režimov od základného Basic, cez Advanced, Pro, až po konečný Master, ktorý by mal znamenať úplnú deaktiváciu ESP a nastavenia auta do najostrejšieho režimu jazdy, kde sú na vodiča kladené najväčšie nároky.
Dizajn a funkčnosť
Exteriér prešiel re-dizajnom nárazníkov a zlepšením aerodynamiky, poznávacím znakom, ktorý by po novom mal spájať všetky AMG modely, je nová mriežka chladiča s vertikálnymi lamelami. Interiér dostal inovovaný palubný systém COMAND. Možnosť objednať si škrupinové sedadlá AMG Performance s dofukovaním bočníc. Zároveň bol do interiéru sériovo pridaný nový AMG volant s dotykovým ovládaním. Ak C63 vybavíte digitálnym prístrojovým panelom (budíkmi), dostanete k nemu nový program budíkov, takzvaný AMG Track Pace, ktorý je v podstate telemetriou. Tá bude na trati neustále radiť, ako sa zlepšiť a zároveň pridá nové doplnkové informácie o aute a dokáže zobrazovať mapy tratí, na ktorých sa aktuálne nachádzate.