Kým sa dostaneme k jednotlivým položkám v rámci konkrétnych stupňov výbavy, pripomíname, že sa zmenil ich názov. Z niekdajšieho základu Equilibre je dnes Evolution, Techno ostáva a vrcholnú verziu E-Tech Engineered strieda Esprit Alpine, ktorá je odteraz dostupná aj pre 158-koňový štvorvalcový mild-hybrid a nielen pre plnohodnotný hybrid.
Najlacnejšia výbava Evolution je v predaji ako TCe 90 a TCe 100 s LPG, pričom tá prvá stojí 18 000 eur, zatiaľ čo plynovú verziu dostanete za rozumne navýšenú cenu 18 800 eur.
Bez priplácania pritom dostanete diódové svetlá, multimediálny systém OpenR link s 10,4-palcovou dotykovou obrazovkou, manuálnu klimatizáciu, 17-palcové oceľové disky, čiernu metalízu, zadné parkovacie senzory aj s kamerou, volant potiahnutý koženkou, ale tiež 7-palcový digitálny prístrojový panel či elektrické ovládanie spätných zrkadiel i s vyhrievaním.
Tie isté motorizácie s výkonom 91 a 100 koní dostanete na úrovni Techno za 19 900, respektíve 20 700 eur a nad to vám automobilka pribalí automatickú klimatizáciu, bezkľúčové odomykanie a štartovanie, výškovo nastaviteľné sedadlo spolujazdca, zrkadla majú navyše elektrické sklápanie a vnútorné pridáva elektro-chromatickú funkciu. Vo výbave vám nebude chýbať ani indukčná nabíjačka mobilov, 18-palcové hliníkové disky, zatmavené zadné okná alebo volič jazdných režimov.
Techno je okrem toho dostupné aj s ďalšími motormi. V prvom rade skvelou preplňovanou jedna-trojkou s manuálom ako mild-hybrid 140 za 22 100 eur, alebo s dvojspojkovým automatom s výkonnejším prevedením mild-hybrid 160 EDC za 24 800 eur. Ak budete chcieť plne hybridný pohon, E-Tech full hybrid 145 Techno máte za 25 900 eur.
Najdrahší Captur Esprit Alpine vám v rámci výbavy pridáva napríklad adaptívny tempomat s funkciou stop & go, predné, bočné i zadné parkovacie senzory, špecifické čalúnenie, väčší 10-palcový digitálny prístrojový panel, OpenR link s integrovanými službami Google, 19-palcové disky a okrem špecifických štylistických prvkov aj dvojfarebné prevedenie karosérie.
Esprit Alpine je dostupný len s vrcholnými motorizáciami, 158-koňový mild-hybrid stojí 27 600 eur a plne hybridná verzia so systémovým výkonom 145 koní bude vaša za najmenej 28 700 eur.
zdroj: Renault