Modernizácia len mierne zjemnila všetky kontúry Megane. Zmenili masku chladiča, predný či zadný nárazník. V základe sú full LED predné svetlá s denným svietením, tak isto aj tie zadné spoliehajú na svetelnú techniku LED.
V interiéri je k dispozícii 10,2-palcový digitálny displej pred vodičom, v strede nájdeme buď 7 alebo 9,3-palcový dotykový displej. Nový Megane má v sérii aj za príplatok množstvo asistenčných systémov, od udržania vozidla v pruhu, cez sledovanie mŕtveho uhla, až po adaptívny tempomat s funkciou Stop and Go.
Aj s výbavou R.S. Line
Doterajšia verzia GT Line verzia bude po novom zastúpená R.S. Line výbavou. Na predných blatníkoch budú logá R.S., pribudnú 17-palcové disky či čalúnenie Alcantara s červeným prešívaním a športovými sedadlami. Červené prešívanie nájdeme aj na volante. Ponuka motorov bude štartovať so zážihovou 1,33 vo verzii TCE 120 a končiť na TCE 160 s 117 kW (159 k). Vznetová verzia bude len jedna, Blue dCi 115 s 1,5-kou a 85 k (115 k).
Asi najvýraznejšou zmenou je pridanie plug-in hybridného systému so zážihovou 1,6 a systémovým výkonom 118 kW (160 k) a 300 Nm. Akumulátor s kapacitou 9,8 kWh zvládne podľa WLTP elektrický dojazd do 50 km, prípadne do 65 km v mestskom režime. Cena nového Megane sa u nás začína na 14 790 eur s najslabším benzínom a na 27 290 eur v prípade plug-in hybridu vo verzii kombi. Plug-in hybrid je totiž dostupný len s karosériou kombi.
Zdroj: Renault TS