Úplnou novinkou je motor 1,5 TSI Evo. Má svetovú premiéru práve v modernizovanom Golfe 7. generácie.
Golf ponúka ovládanie gestami ako prvé vozidlo Volkswagen.
Volkswagen sa pri faceliftovanom Golfe pýši najmä novým infotainmentom. Ten prináša vo vrcholnej verzii 9,2“ displej a hlavne nové ovládanie pomocou gest. Zásadnejšou zmenou je však 12,3“ virtuálny kokpit, ktorý poznáme z Audi. Novinka prinesie aj podporu polo-autonómnej jazdy s podporou Stop&Go. Vozidlá s automatickou prevodovkou tak zvládnu zápchy samé do rýchlosti 60 km/h.
Novinkou aj motor 1,5 TSI Evo
Úplnou novinkou je motor 1,5 TSI Evo. Ten zažíva svetovú premiéru práve vo VW Golf 7. V budúcnosti sa objaví aj v iných autách VW Group. Nahradiť má motory 1,4 TSI a 1,8 TSI. Novinka prichádza v dvoch výkonových verziách 96 kW (130 koní) a 110 kW (150 koní). Novinka prinesie funkciu vypínania dvoch valcov a v prípade automatickej prevodovky aj funkciu plachtenia s vypínaním motora počas jazdy. Volkswagen tvrdí, že vďaka tomuto systému bude spotreba cca o 1 liter nižšia v porovnaní s podobne výkonnými motormi. Podľa nereálnej normy NEDC má byť spotreba 4,6 resp. 4,9 litra.
Golf GTI zostáva pri motore 2,0 TSI. Ten však posilnil na 169 kW (230 koní), resp. 180 kW (245 koní). Pri GTI zároveň nová 7-stupňová dvojspojková prevodovka DSG postupne vystrieda starší variant so 6 prevodmi. Do ponuky má pribudnúť aj inovovaný e-Golf s výrazne väčším dojazdom.
Modernizácia sa týka trojdverového, päťdverového hatchbacku aj kombi. Dizajnové zmeny sa dotkli nárazníkov, zadných svetiel, ktoré majú po novom len LED technológiu.