Auto je postavené podľa štandardov triedy. Nízka silueta a motor uložený nad zadnou nápravou je celkom v poriadku. Úplne jasná ale nie je identita auta. Akokoľvek sa pozerám, vidím tam F430 skríženú s F50 a predok zmixovaný s Enzom. Naozaj nechcem kritizovať, ale tá podoba je do očí bijúca. Ďalšie dizajnové prekvápko je v interiéri. Inšpirácia rýchlymi luxusnými člnmi je tu viac než zjavná, a tak namiesto karbónu alebo poťahu z kože Alcantara tu nájdeme teakové drevo. Použitím materiálu by neboli nijako originálni, výnimoční sú ale v spôsobe spracovania. Úhladne hranaté prahy dverí, stredový tunel a prístrojová doska - na to si netrúfne asi ani renomovaná konkurencia. Výbava auta je minimálna, nenájdete tu ani klimatizáciu, ani audio systém. Batožinový priestor by ste asi u takéhoto auta príliš veľký nečakali, no tu nie je žiadny.
S touto výbavou a štýlom je cenovka 500 000 Eur na pováženie. Až tak vysoko by ju nevyhnalo ani použitie celokarbónovej karosérie, i keď o nej sa výrobca nezmieňuje. Naopak mínusom je pri takejto cene to, že komponenty si požičiava z iných áut. Pohon auta je 5,5-litrový motor V12 z Rolls-Royce Silver Seraph. Produkuje 500 koní a spaľovať okrem benzínu dokáže aj vodíkom sýtené LPG. Takže kto z vás by do toho išiel?