Ak nesledujete Šláger TV, slovenské duo Jamaha iste nepoznáte. Tiež k vám patrím. No "kapelu" Jamaha si už budem pamätať. :) Otec so synom hrajú ľudovky aj moderné piesne určené vekovo zrelému publiku. Jednoduchá produkcia, zväčša klávesy, chytľavé jednoduché melódie a rýmy, repertoár vyslovene určený na dedinské zábavy. Moravský predajca Škoda Auto Lukáš má vďaka nim veľmi netypickú reklamu.
Pripomína skoré 90te roky, keď sa s videoreklamou s chytľavými rýmami prevažne nízkej úrovne roztrhlo hneď niekoľko vriec. Kým pred štvrťstoročím by bolo to, čo uvidíte vo videu, len jednou z ďalších reklám, dnes spôsobuje úsmev a kývanie hlavami, za ktorými sú rôzne reakcie... Ale veď pozrite si to sami. Tu je Škoda čokoľvek komentovať. Vyrovnaný počet páčikov a nepáčikov hovorí za veľa. :)
Cooo toto malo akoze znamenat... A du blejt velebnosti...
hned na uvod treba pochvalit dobry vyber zvuku motora z uvodu piesne. Pesnicka ma nepopieratelnu hymnickost a hodi sa na berlinsky futbalovy stadion plny trosku pripitych Nemcov. Pochopenie textu by nemalo robit problem ani cistym srdciarom, ktori si ledva zapamataju ktory z troch klucov je od bytu a ktory od brany. Chalani by mohli urobit song pre nejake ceske sportove muzstvo. Tam by urcite dostali profesionalny tym, ktory by im pomohol niektore veci este vylepsit.
Dali si s tym pracu a robili to poctivo ako najlepsie vedia.
Aj zla reklama je reklama :) dakomu sa to pacit moze 100 ludi 100 chuti!!! mne to len este viac znechutilo uz tak dost znechutenu Skodu znacku ako taku :) je to na grcanie :) videl som to vcera a este aj dnes to mam v hlave zarite. Chalani nech spievaju na tom Slagri!!! Preto neznasam svadby a podobne akcie, lebo kazdy si tam zavola taketo cuda a potom sa tam bav!!!