Chcel som napísať, že ak ľudia kupujú vraždy ako KIA a Hyundai, prípadne Daciu Duster, iste sa nájde aj pár ľudí, ktorí by si kúpili túto indickú nanomegasomarinu s reklamou a´la "materská škola robí reklamu na obľúbenú hračku". A nemýlil som sa :-))) Z piatich, ktorí prispeli predomnou sa štyrom tá reklama páči!! Môžme sa potom čudovať, že sa predávajú Dacie a kórejské mikrovlnky? Ľudia proste zožerú všetko, čo im televízia natlačí do mozgu.....
@jojoJojo, ani nevies, ako sa velmi mylis. Hovori sa, ze dobre, respektive ozaj kvalitne produkty reklamu nepotrebuju a ja s tym mozem iba suhlasit. Problem je niekde inde. Predstav si, ze zijeme vo svete, kde napriklad nepoznaju ludia splachovacie zachody, automaticku pracku, ci dokonca ani nasu civilizaciu. Pytas sa, co to s tym ma spolocne? Jednoducho velmi vela. Dnes spolocnost, v ktorej zijeme my, patri k elite. Znamena to, ze patrime medzi hadam 10 percent populacie, ktora zije v blahobyte a prepychu, a jasnym dokazom je aj tvoje tvrdenie, ze Kia, Hyundai, alebo Dacia su vrazdy. Vsetko na svete je o prioritach a viem si realne predstavit, ze Tata Nano sposobi v Indii dopravnu revoluciu, nie velmi inu, ako spravil Henry Ford modelom T. Druha vec je, ze stale hladam paralelu medzi tym, ako suvisi fakt, ze sa niekomu cosi paci a stavom, ze tu vec aj chce vlastnit. Mam pocit, ze ti celkom usla podstata veci a ludia reagovali na sposob, vytvarnu kvalitu, ci bezprostrene pocity a dojmy z tohto podareneho videoshotu. V 2 pripadoch som o tom presvedceny :)