Kombinovaný výkon hybridného modelu T8 bude 294 kW (400 k) a 640 Nm, pričom spaľovací motor poháňa kolesá prednej nápravy a elektromotor slúži na pohon tých zadných.
Presne tak, hybrid v tomto prípade nebude žiadny outsider, naopak bude stáť na vrchole ponuky s označením T8. Na jeho pohon poslúži 2,0 litrový, benzínový 4-valec s kombinovaným prepĺňaním, mechanickým kompresorom aj turbom. Jeho výkonové parametre sú 235 kW (320 k) a 400 Nm. Pomáhať mu bude elektromotor s výkonom 60 kW (80 k). Kombinovaný výkon modelu T8 teda bude 294 kW (400 k) a 640 Nm. Zatiaľ čo spaľovací motor poháňa kolesá prednej nápravy, elektromotor zasa slúži na pohon tých zadných. Vodič samozrejme môže využiť aj čisto elektrický režim, v ktorom má k dispozícii dojazd zhruba 40 km. Po vyčerpaní kapacity batérii prichádza k slovu automaticky znova spaľovací motor.
Paleta motorov, okrem hybridu, zahŕňa 2 diesle a 2 benzínové motory. Slabší turbo diesel s označením D4 poskytne výkon 140 kW (190 k) a krútiaci moment 400 Nm. V priemere by pritom mal spotrebovať iba 5l na 100 km. Silnejší naftový motor dostane dve turbá a označenie D5. Bude naladený na 165 kW (225 k) a 470 Nm. Vypýtať by si mal iba o liter viac ako slabší súrodenec, teda 6l/100km.
Benzínové verzie budú začínať s motor T5 a výkonom 187 kW (254 k) a maximom krútiaceho momentu na úrovni 350 Nm. Výkonnejší zážihový variant dostane označenie T6 a kombinované prepĺňanie kompresorom a turbom. Ide o rovnaký motor, aký vyžíva aj hybridná verzia T8. Vo verzií T6 teda dostanete 235 kW (320k) a 400 Nm.
Zdroj: tlačová správa