Komické 16" disky a slušná výbava

Začnime teda tradične vstupnou bránou do sveta dizajnových excesov. Tie sú v bezpríplatkovej bielej farbe Banquise celkom skryté. Ešte viac ako sterilná farba zaujmú kolesá. 16” oceľové disky s plastovými krytmi sú obalené v poriadne hrubej vrstve pneumatiky. Auto tak pôsobí celkom vtipne. Naopak interiér je príjemným prekvapením. Trojfarebný látkový poťah sedadiel mu dodáva život a zle nevyzerá ani prístrojová doska. Už v tejto výbave dostanete 5” LCD digitálny prístrojový štít a 10” dotykový displej aj s funkciami Apple CarPlay a Android Auto. Určite potešia aj elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá. Manuálna klimatizácia a halogénové svetlá sú naopak typické pre základnú výbavu. Takisto bezfarebné plasty a čierne spätné zrkadlá a kľučky nevyzerajú veľmi dobre. V tej výbave máte na výber iba z dvojice agregátov. Benzínovú 1,2 a za príplatok získate naftovú 1,5. Základný benzínový trojvalec poskytuje výkon 75 kW (105 k) a 205 Nm. Spojený je so 6 stupňovou manuálnou prevodovkou. Vo výsledku tak máte auto, ktoré v konfigurátore stojí 15 490 €, pričom aktuálne môžete získať bonus 1 000 €.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Koľko stojí v plnej výbave?

Na opačnom konci ponuky je výbava Shine. Tu by som rád upozornil, že ešte drahšie by vychádzala Ë-C4, lenže tá ma v konfigurátore samostatné postavenie, takže sa sústredíme iba na porovnanie C4 so spaľovacími motormi. Najdrahšou motorizáciou je naftová 1,5 BlueHDI s výkonom 96 kW (131 k) a krútiacim momentom 300 Nm. Motor je spojený s 8 stupňovou automatickou prevodovkou. Exteriérový dizajn tu už žiari naplno. Predné LED svetlá s funkciou prisvecovania do zákrut a automatického prepínania diaľkových svetlometov náramne hrajú s horným LED denným osvetlením. Tu už žiadne balónové kolesá nehľadajte. C4 je obutá na vrcholových 18” zliatinových diskoch. Mily detail je, že si môžete vyberať z dvoch dizajnov bez potreby príplatku. Najdrahšou farbou je červená Elixir za 650 €, ku ktorej ladí interiér Hype Red za 1 600 €. Červená koža nie je pre každého, za to vyhrievané sedadlá s masážou si fanúšikov nájdu ľahšie. Za 100 € si môžete dopriať farebné doplnky okolo hmloviek a Airbumpe, ku ktorým dostanete zatmavené zadné sklá.

Pri vrcholovej výbave zamrzí manuálne ovládateľné sedadlo spolujazdca. Vodičovo je plne elektrické. V interiéri nájdeme bohaté možnosti nabíjania telefónu, či už USB typu A, alebo aj USB typu C a k dispozícii je aj 12V zásuvka vpredu. Za ďalších 150 € získate aj indukčné dobíjanie. K ďalším komfortným prvkom patrí bezkľúčový prístup, farebný head-up displej, kožený volant, dvojitá podlaha v batožinovom priestore, ale aj zosilnená akustická izolácia a tlmiče pruženia s hydraulickými dorazmi. Z príplatkovej výbavy spomeniem 360 stupňový parkovací asistent za 500 €, Pack Drive Assist za 400 €, ťažné zariadenie za 500 €, kamera, ktorá sníma situáciu pred vozidlom za 300 €, vylepšený audiosystém za 450 € a otvárateľné strešné okno za 1 000 €. Motor s touto výbavou sa začína na cene 24 490 €, ku ktorej musíme pripočítať 2 250 € za farebnú personalizáciu a 4 700 € za príplatkovú výbavu. V konečnom zúčtovaní sme teda na cene 31 440 €.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov