Najhoršie autá nezvládnu test ani pri 60 km/h rýchlosti. Tie najlepšie presahujú 80 km/h. To je zásadný rozdiel.

Skôr než prejdete na samotnú tabuľku, pozrite si pár nevydarených losích testov. Niektoré autá fakt nie je problém otočiť na "búdku"...

 

Najhoršie autá v losom teste 

Model Rok výroby Podmienky Rýchlosť (km/h)
Reliant Rialto 1983 sucho 42,5
Ford Ranger Double Cab XLT Limited 2007 sucho 54
Mazda BT-50 Double Cab Exclusive 2007 sucho 54
Citroën C4 Picasso HDi  2007 mokro 54
Ford S-Max TDCI 140 2007 mokro 55
Range Rover V8 2002 sucho 55
Isuzu D-Max 3,0 D Crew Cab 2007 sucho 55
Chevrolet Trailblazer LTZ  2001 sucho 56
Mitsubishi L200 Ralliart 2007 sucho 57
Hyundai Trajet 2,7 GLS   2005 sucho 57
Toyota Hilux 2,5 D-4D D-Cab 2007 sucho 57
Kia Sportage 2,0 CRDi AWD 2014 sucho 59
Toyota Hilux Double Cab 2,4 D-4D 150  Automat  2017 sucho 60
Renault Laguna 1,8 16V 2001 sucho 60
Lexus Rx300 2001 sucho 60
Kia Sorento 2,2 CRDi AWD 2014 sucho 60
Th!nk City 2009 sucho 60
VW Passat 1,8T 2001 sucho 60
Jeep Grand Cherokee Overland 3,0 CRD V6 2013 sucho 61
Maybach 62 2008 sucho 61

    Najlepšie autá v losom teste
 

Model Rok výroby Podmienky Rýchlosť (km/h)
Citroen Xantia Activa V6 1999 sucho 85
Audi R8 V10 plus 5,2 FSI quattro 2017 sucho 83
McLaren 675LT 2017 sucho 83
Porsche 997 GT3 RS 2008 sucho 82
Porsche 996 GT2 2004 sucho 82
Porsche 997 Carrera 4S 2008 sucho 82
Mercedes-AMG GT S 2015 sucho 82
Porsche 997 GT2 2008 sucho 81,5
Porsche 991 Carerra 4 GTS 2015 sucho 81
Porsche 997 Carerra S Cabrio  2005 sucho 81
Porsche 997 Carerra S 2008 sucho 81
Porsche 991 Carerra 4S   2014 sucho 81
McLaren 570S 2017 sucho 81
Nissan X-Trail dCi 130 4x4  2014 sucho 80
Opel Omega 2,2 (sportchassi)     2000 sucho 80
Ferrari Testarossa   1987 sucho 80
Chevrolet Corvette C6 2005 sucho 80
Audi R8 4,2 FSI 2008 sucho 80
Nissan X-Trail Dci 130 4x4 2017 sucho 80
Porsche 991 Carrera S Cabriolet 2013 sucho 79
 
MÁ LOSÍ TEST NEJAKÚ VÝPOVEDNÚ HODNOTU?
  • Áno ( 76% )

     

  • Nie ( 22% )

     

  • Neviem ( 2% )

     

Odpovedalo 673 ľudí  

Zdroj: Teknikens Värld