Roadster je pokračovaním kupé V12 Vantage S. Roadster má taktiež prieduchy na kapote, komponenty z karbónu a detaily z titánu. Okrem toho dostalo prednú masku inšpirovanú konceptom CC100 Speedster. Pod nimi sa ukrýva srdce auta a dôvod, prečo by ste si V12 Vantage asi kúpili. Motor s objemom 6,0-litrov s usporiadaním do V má dvanásť valcov a produkuje výkon 421 kW (565 k) a 620 Nm. Ten je posielaný na kolesá cez sedem stupňovú prevodovku Sportshift III a na stovku akceleruje za 4,1 sekúnd. Radosť zo zrýchlenia prekazí až dotyk maximálky, ktorá je 323 km/h. Takú rýchlosť bez nasadenej strechy si neviem predstaviť.
Výkon sa ale neposiela na vozovku v surovomo stave, sme v dvadsiatom prvom storočí. Takže svoje miesto našli i elektronické asistenčné systémy. Brzdný systém má dva stupne nastavenia a systém trakčnej kontroly tri. Ten je celkom k veci, pretože motor má krútiaci moment 510 Nm už v 1000 ot/min. O brzdy si pri takom výkone netreba robiť starosti, nič iné než tie karbónové tam Aston Martin nemontuje. Spomeňme ešte raz prevodovku - Sportshift III nahradzuje v novom roadsteri starý šesť stupňový manuál a je o 20 kg ľahší. No auto ako celok pribralo v porovnaní s kupé 80 kg. V12 Vantage S sa môže pochváliť ešte jednou vecičkou, výfukový systém je odvodený z exkluzívneho One-77. Cena tohto krásavca? Zatiaľ nevieme, pretože tú oznámia až pred uvedením do predaja koncom tohto roku.