Vďaka flexibilite novej platformy GA-B bude možné navrhovať vozidlá s rôznou šírkou, dĺžkou, rázvorom alebo výškou. To znamená, že si pre nové SUV netreba hneď predstavovať zodvihnutý nový typ Yaris, ktorý značka nedávno predstavila. Aj keď, nepochybne, spoločného budú mať iste dosť. No GA-B prinesie aj niektoré nevýhody. Nové malé SUV nebude môcť mať plnohodnotný pohon oboch náprav. Azda len aktuálnym riešením pre hybridné verzie menších typov značky, ktorých zadnú nápravu doslova príležitostne poháňa elektromotor. Áno, je fér povedať, že väčšina klientov v tejto triede a cenovej relácii autá s pohonom oboch náprav vlastne ani nechce. A je to pravda. My v redakcii sme presvedčení, že plnohodnotný pohon oboch koncov auta je v mnohých aj bežných situáciách veľká výhoda...
„Tento model ďalej podporí úspech Yarisu v Európe a očakávame, že tieto vozidlá budú spoločne do roku 2025 tvoriť zhruba 30 % európskeho predaja značky Toyota,“ uviedol Matt Harrison, výkonný viceprezident TME. „Na finálnu podobu už nebudete musieť dlho čakať a sami sa presvedčíte, že to nie je len Yaris s obkladovými panelmi karosérie a väčšou svetlou výškou, ale úplne nové a výrazné SUV segmentu B s kompaktnou a športovou podobou i vlastnou osobnosťou."