Hybrid, dvojspojka a aktívne aero
Reggiani chce okrem vyššie menovaných vecí v prvom rade znížiť hmotnosť a to je v priamom rozpore s hybridným systémom. „S Aventadorom sa musíme rozhodnúť, aká bude budúcnosť supercarov v zmysle elektrifikácie. Akým spôsobom zvládnuť hmotnosť, ktorá s elektrifikáciou prichádza, pritom musíme garantovať DNA supercaru.“
Nová generácia vďakabohu nepríde o 12-valec, hybridný systém je dnes zaujímavo rozbehnutý trend a novému Lamborghini má pomôcť zvýšiť výkon zo súčasných 740 k na 1000 k. Okrem elektromotora plánujú aj výmenu jednospojkovej prevodovky za dvojspojkovú, to ale tiež prináša kilá navyše.
„Nie je to problém ďalšej spojky. Problém je to, čo som opisoval predtým, hmotnosť. Pre mňa je nepriateľ všetko, čo prináša ďalšiu váhu. Musím sa rozhodnúť, na čom budeme pracovať a čo obetujeme. Súhlasím, že dvojspojková prevodovka je úžasné riešenie. Mám s ňou však jeden problém, pridanú hmotnosť.“
Reggiani naznačil, že nástupca Aventadora by mohol mať na palube aj aktívny aerodynamický balík. „Vektorovanie aera nebolo nikdy použité na Aventadore. To znamená, že jeho vyžitie má veľký potenciál a je dobre, že ho máme v portfóliu.“
zdroj: sacarfan.co.za
foto: Lamborghini