Na Nürburgringu zajazdil testovací pilot čas 7:39,00 ! To robí z Alfy najrýchlejší sedan okolo zeleného pekla. Alfa je o celých 13 sekúnd rýchlejšia ako najväčší rival z mníchova – BMW M4.
Najvýkonnejšia Alfa má 510 koní a 600 Nm.
Pod kapotou je prepĺňaný 2,9 litrový vidlicový šesťvalec, ktorý má korene vo Ferrari. Výkon pohonnej jednotky je 510 koní a 600 Nm. Na stovku akceleruje za 3,9 sekundy a maximálna rýchlosť je až 307 km/h! Tu sa na žiadne obmedzovače rýchlosti nehrá!
Diferenciál s vektorovaním krútiaceho momentu
Giulia stojí na novej modulárnej platforme s názvom Giorgio. Verzia QV má pohon zadných kolies, samozrejmosťou je aj diferenciál s vektorovaním krútiaceho momentu. Vpredu nájdeme dvojité lichobežníky a vzadu 5-prvkovú nápravu. Suchá hmotnosť automobilu je 1 524 kg. Rozloženie hmotnosti je v „ideálnom“ pomere 50:50. Inžinieri Alfy nešetrili uhlíkovými vláknami, keď ich použili na kapotu, strechu, či hriadeľ. Motor, nápravy, dvere a blatníky sú zase z hliníku.
Vďaka príplatkovým karbón-keramickým brzdám a systému IBS (integrovaný brzdový systém) dokáže verzia QV zastaviť zo stovky len na vzdialenosti 32 metrov! Na palube nájdeme ďalej systém CDC (Chassis Domain Control), ktorý ovláda väčšinu jazdných asistentov, ako aktívny podvozok, vektorovanie krútiaceho momentu, brzdy, stabilizáciu a dokonca aj aktívnu aerodynamiku. Giulia QV má na prednom nárazníku aktívny splitter, ktorý dokáže generovať až 100 kg prítlaku. Systém CDC pracuje v 4 módoch – Dynamic, Natural, Advanced Effiency a Race.
S výkonom 510 koní a všetkými systémami je Alfa Rome Giulia QV rýchla, veľmi rýchla. Na Nürburgringu zajazdil testovací pilot čas 7:39,00 ! To robí z Alfy najrýchlejší sedan okolo zeleného pekla. Alfa je o celých 13 sekúnd rýchlejšia ako najväčší rival z mníchova – BMW M4.
Cena Giulii QV začína na 79 000 €.