Zdá sa vám exteriér dvojky s klasickou koncepciou trochu iný? To bude možno preto, že skutočne bol zľahka prepracovaný. Rozdiel je však len v tom, že facelift už nemá čierne prahy, ale sú lakované vo farbe karosérie, nechýbajú nové typy 19-palcových diskov a k tomu vám BMW môže auto nastriekať niekoľkými novými lakmi, ktoré prináša na trh aj modernizovaná M2.

Konkrétne ide o odtieň Fire Red na obrázkoch, ale zoznam bol rozšírený aj o ďalšie farby, pričom špeciálne pre M240i xDrive je určená svetlá modrá Zandvoort, ktorá bola doteraz vyhradená len pre súčasné BMW M2.

Ako sme už naznačili, súčasťou všetkých kompaktných kupé vyrábaných v mexickej továrni v San Luis Potosí je paket, ktorý bol doteraz za príplatok – ide o balíček M Sport s inými nárazníkmi, výkonnejšími brzdami, čiernymi krytmi vonkajších spätných zrkadiel, športovým podvozkom a ďalšími prvkami, ktoré sa postarajú o zvýšenie základnej ceny všetkých motorizácií.

Samotné pohonné jednotky sa pritom nemenia. Okrem výpadku zadokolky M240i je trojlitrový radový šesťvalec s výkonom 374 koní naďalej dostupný s pohonom xDrive. Zvyšok sú dvojlitrové štvorvalce. Benzínové verzie 218i, 220i a 230i naladené na 156, 184 a 245 koní, alebo potom jeden diesel s označením 220d a výkonom 190 koní.

V interiéri je noviniek ešte menej. Mierme modifikované bolo ambientné osvetlenie, veľký zakrivený displej zložený z dvoch menších beží na operačnom systéme BMW OS 8.5 a jediným spoľahlivým indikátorom faceliftu je tak na prvý pohľad len sploštený volant s vyznačenou stredovou polohou.

Menej poteší, že mnohé funkcie prišli o fyzické tlačidlá. Týka sa to automatickej klimatizácie a vyhrievania volantu i sedadiel. Odteraz ich môžete aktivovať či nastavovať len prostredníctvom stredového dotykového displeja alebo hlasovo.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

zdroj: BMW