Nissan 370Z v jeho najprirodzenejšej polohe
Nové Zetko ale úplne nenadviazalo na úspech predchodcu 350Z a nevyhlo sa drobným dynamickým nedostatkom. Preto po vyše dvoch rokoch prichádzajú zmeny pre modelový rok 2011. Nemusíme sa ale báť, nedostane prepĺňaný štvorvalec ani elektromotor. Drsný šesťvalec o objeme 3,7 litra s výkonom 241 kW (328 k) pri 7 000 otáčkach ostáva bez zmeny, rovnako ako samosvorný diferenciál a závesy kolies v podobe dvojitých lichobežníkov vpredu a multilinku vzadu. Úpravy sa nedotkli ani dizajnu.
Nová je aj výbava GT Edition, ktorá sa odlišuje sivými pruhmi po bokoch karosérie a tiež antracitovou farbou kovaných 19-palcových diskov Rays
Zmeny nastali v naladení podvozku, odhlučnení a prvkoch výbavy. Kritika motoristických novinárov opakovane padala na príliš mäkkú zadnú nápravu, čo viedlo k nedostatočnej kontrole pohybov karosérie na zvlnených cestách. Nastavenie podvozku bolo pre rok 2011 prepracované v záujme zvýšenia kontroly vertikálnych pohybov kolies a zmenšenia náklonov, to všetko pri zvýšení jazdného komfortu. Pridaná zvuková izolácia v podlahe má odstrániť ďalší známy nedostatok Zetka, slabšiu kultivovanosť spôsobenú hlukom od podvozku.
Nezameniteľný profil Zetka
Ďalšie zmeny sa týkajú výbavy. Navigačný systém teraz zahŕňa aj parkovaciu kameru a pribudol systém monitorovania tlaku v pneumatikách. Príplatková automatická prevodovka dostala ako bonus "snežný" režim. Nie žeby nás to nejak zaujímalo, automat do Zetka proste nepatrí. Zaujímajú nás ale ceny. Kupé s manuálom začína na 39 9OO eur a všetko podstatné je v cene. Plus koža, ozvučenie Bose, tempomat a systém automatických medziplynov v Balíku 1 vyjde na 43 900 eur. Nakoniec, poštudujte na stránkach Nissanu.
Všetky zmeny okrem prídavného odhlučnenia podlahy sa týkajú aj verzie Roadster, ktorá je oproti kupé drahšia o 4 300 eur a pridáva len okolo 40 kg hmotnosti
Druhá možnosť je kúpiť niektorý z posledných kusov modelového roku 2010. Ten je cenníku paradoxne o 960 eur drahší, ale dostanete zľavu ďalších 7 000 eur. Ponuka výbav je síce obmedzená, tá najlepšia kombinácia tam ale je: kupé s manuálom a Balíkom 1 je vaše za 37 840 eur. Ak by vám nedal spať ten starší podvozok, ušetrené prachy môžete investovať do podvozkového kitu od Nisma a možno zvýši aj na priepustnejší výfuk.