Veľkú časť práce spravili inžinieri z Italdesign, ktorí auto navrhli, vyvinuli a aj postavili. Dizajn mali na starosti tímy z Nissan Design v Londýne a USA. Výraznou zmenou je predná maska so zlatým orámovaním, na ktorú nadväzujú úzke LED svetlomety. Tie sú natiahnuté až k podbehom kolies.

Prototyp má motor s parametrami 529 kW (720 k) a 780 Nm.

Automobil znížili o 54 mm, bočný pohľad prezradí aj zlaté výstupy chladiaceho vzduchu za prednými kolesami. Prepracované zadné okrúhle svetlá dopĺňa zadný spojler, ktorý je nastaviteľný. V podbehoch nájdeme 21-palcové disky, predné sú široké 10 a zadné 10,5 palca.

Interiér poskytne kombináciu Alcantary a jemnej kože. Zlaté prvky nájdeme aj na prístrojovej doske, obloženiach dverí alebo na radiacej páke. Zaujímavé sú však parametre pohonnej jednotky. Preplňovaný zážihový vidlicový šesťvalec so zdvihovým objemom 3,8 litra ponúka 529 kW (720 k) a 780 Nm.

Zadné okrúhle svetlá dávajú prototypu zaujímavý vzhľad.

Množstvo úprav v motore zahŕňa napríklad iné turbodúchadlá s väčšími medzichladičmi, upravený kľukový hriadeľ s piestami a ojnicami, palivovými vstrekovačmi alebo zosilnenou dvojspojkovou 6-stupňovou sekvenčnou prevodovkou. Brzdový systém pozostáva z predných 390 mm kotúčov so 6-piestikovými strmeňmi a zadných 380 mm kotúčov so 4-piestikovými strmeňmi. Páčia sa vám zmeny voči klasickému GT-Rku?

Zdroj foto: Nissan

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov