Nissan GT-R SpecV

Nissan GT-R SpecV

SpecV

Týchto kúskov sa do Európy dostane len 40. Ak sa čudujete prečo práve v tomto počte, tak si pozrite, koľko rokov uplynulo od momentu, čo prvý Nissan niesol znáčik GT-R. Presne 40. Zmeny voči sériovému prevedeniu: v prvom rade kvantum karbónu, ktorý nahradil všetko, čo nahradiť mohol. A to vrátane predných sedačiek, kým tie zadné šli rovno von. Výkon motora je rovnaký ako pri sériovej verzií, avšak SpecV je ďaleko rýchlejší. A to nie len vďaka nižšej hmotnosti (cca 60kg), ale aj vďaka novému podvozku, karbon-keramickým brzdám či vylepšenej elektronike. To znamená že bol zmenený jednak manažment motora (iný rozsah krútiaceho momentu) či nastavenie systému VDC (Vehicle Dynamic Control). Cena bude približne €138,200.

Nissan GT-R Club Track

Nissan GT-R Club Track

Nissan GT-R Club Track

Ak vám pripadal SpecV ako príliš čajový, tak toto bude to pravé maso pre vás. Verzia Club Track je určená výhradne na jazdenie na okruhu a umožňuje naplno využiť potenciál výkonu vozidla. Inštaláciu a distribúciu špeciálnych dielov potrebných na zmenu vášho GT-R na okruhovú beštiu má na starosti nasadenie na okruhy zabezpečuje partnerská Authorised Servicefactory Association priamo v japonsku. Pre majiteľov vozidiel v prevedení Club Track bude organizovaných množstvo akcií, vrátane výcviku pretekárskej jazdy s individuálnymi lekciami od profesionálnych pilotov. Nissan nezverejnil žiadne ďalšie údaje o tejto verzií, avšak už podľa fotiek je vám jasné, že tu sa nikto s vaším novučičkým GT-R maznať nebude. Komplet celý interiér ide von, na miesto vodiča jedna škrupina, klietka + celá bezpečnostná výbava. Cena nie je známa, ale ak by ste veľmi veľmi chceli, snáď vám ju importér zistí.

Nissan GT-R EGOIST

Nissan GT-R EGOIST

Nissan GT-R EGOIST

A našu svätú trojicu uzatvára verzia EGOIST. Tá má dať majiteľom GT-R pocit, že sedia v niečom, čo im okrem monštruóznych výkonov vie ponúknuť aj patričný luxus a noblesu. A to sériová verzia nedokáže, takže prichádza rad na EGOIST.  Na výber je dvadsať odtieňov interiéru. Všetky interiérové diely, ktoré sa menia, sú zaslané do závodu Seton Company, kde sa ručne obšívajú vybranou kožou. Na palube ostáva zvukový systém BOSE, avšak ten je ešte upgradovaný na vyšší level. Vozidlo je vybavené špeciálne vyvinutými subwoofermi s uhlíkovými časťami, ktoré svojou vysokou tuhosťou a tlmiacou schopnosťou umožňujú potláčať vibrácie.


Prevedenie EGOIST používa rovnako ako SpecV zadný karbónový spojler. Ľahké a veľmi pevné kované disky sú tu tie isté, ako aj v prevedení SpecV. Tie samozrejme znižujú neodpruženú hmotnosť. Ďalšia podobnosť oboch verzií je pri využití titánového výfukového potrubia. Nemusíme vám asi pripomínať, že jeho zvuk je strašidelný... To, že sedíte vo verzií EGOIST vám je neustále pripomínané, napríklad emblémom GT-R uprostred volantu. Na ten bola použitá technika tradičného japonského zdobenia Wajima Maki-e s hlbokým zafarbením, ktoré sa postupom času mení. Nech to znamená čokoľvek, je to cool :) Cena? Záleží len od počtu položiek, ktoré si v objednávke zaškrtáte...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 16 obrázkov