Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov

Z vonku je tento balík ľahko identifikovateľný podľa nových ultraľahkých kolies svetoznámej značky RAYS. Ich tmavá farba vynikne najmä v kombinácií s modrým lakom auta. Takto vyzerajú skutočne chutne!

Brzdy síce ostali pôvodné bezo zmien, avšak významne sa zlepšilo ich chladenie. Tým sa jednak zvýšila ich účinnosť ale zároveň predĺžila ich životnosť. Ak sa pozriete na predný podnárazník, objavíte v ňom po stranách otvory pre prívod vzduchu k brzdám. Niečo podobné sa nachádza aj v zadnej časti auta. Mimochodom, podľa výrobcu sa vďaka týmto úpravám podarilo znížiť teplotu bŕzd na okruhu až o 100 stupňov! Uau!

Zmenou prešiel aj podvozok, ktorý je teraz o poznanie tvrdší (tuhšie pružiny), i keď Nissan neuvádza o koľko. V každom prípade je teraz GT-R ešte viac pripravené na okruhovú jazdu. Charakteristika tlmičov však ostala aj naďalej nastaviteľná priamo z miesta vodiča, teda žiaden kostitras po meste sa nekoná. Našťastie.

Interiér taktiež prešiel menšou úpravou, keď sa predné sedadlá Recaro "prezliekli" do nového, vysoko priľnavého materiálu. Viete, aby vás tie Géčka na okruhu nevytiahli spoza volantu. Zadné sedačky tu kvôli úspore hmotnosti nie sú. Predsa len, každé kilo dole sa na okruhu ráta.

Ak ale čakáte, že výkon V6 twin turbo agregátu vzrástol, ste na omyle. Sériových 404kW (550k) a 632 Nm vám musí stačiť. Predsa len, zrýchlenie 0-100 km/h za 2,7 sekundy je viac než slušná hodnota. Pardón, je to sakra dobrá hodnota!

A teraz to najpodstatnejšie, cena. Za Track Pack je v UK príplatok 10,000 Libier, teda približne 12 000 Euro. Neviem, asi tomu nerozumiem, ale mne sa to zdá veľmi veľa za sadu kolies, nový poťah na sedačke či nové pružiny. Alebo máte iný názor?

Pozrite si aj:

Nissan GT-R Egoist je trocha iné kafé

Recenzia Nissan GT-R

Vylepšený Nissan GT-R pre rok 2012