Do interiéru sa nasťahovali škrupinové sedačky, aby udržali jazdca v optimálnej polohe aj pri veľkých bočných preťaženiach.
Nová aerodynamika
Inžinieri autu pridali aerodynamické prvky, ktoré tlačia auto k ceste a zlepšujú priľnavosť pneumatík. Japonci sa pohrali aj s nastavením podvozka, ktoré špeciálne upravili pre hrboľatý povrch Nordschleife. Do interiéru sa nasťahovali škrupinové sedačky, aby udržali jazdca v optimálnej polohe aj pri veľkých bočných preťaženiach.
Balík vyzerá rovnako ako verzia GT-R NISMO, no väčší výkon neprinesie
Aj vaše GT-R môže vyzerať ako verzia NISMO, vďaka príplatkovému balíku. Zmeny vo výkone 3,8 litrového motora však nečakajte. Bude vám musieť stačiť 550 koní. Verzia NISMO ponúka vďaka rôznym úpravám až 600 koní.
Zdroj: carscoops