„GT-R Nismo bolo vždy pokračujúcim úsilím o maximálny pôžitok z jazdy.“ Hiroshi Tamura, hlavný produktový špecialista modelu GT-R

Pozrite na ten krásny Nissan Skyline R34 GT-R Nismo v pozadí. 

Nissan predstavil nové GT-R Nismo spolu s ďalšou špeciálnou verziou. Tá je vybavená exkluzívnou kapotou z uhlíkových vlákien, ktorá ušetrí 100 gramov z hmotnosti. Podľa požiadavky zákazníka môže byť aj pokrytá ochrannou vrstvou laku. K dispozícii sú tiež 20-palcové disky kolies značky Rays, ktoré sú vyrobené z ľahkých zliatin a vďaka červenú detailu skvelo ladia k zvyšku auta. To okrem typického dizajnu ponúka aj viacero karbónových prvkov či práve červené detaily. Špeciálna edícia GT-R taktiež využíva na zákazku vyrobené nové motorové diely ako piestne krúžky, ojnice, kľukový hriadeľ, zotrvačník, remenica kľukového hriadeľa či ventilové pružiny, pričom každý motor je dokonca ručne zmontovaný svojím vlastným technikom spoločnosti Takumi.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Karbón-keramické brzdy a 600 koní

Nissan GT-R Nismo aj naďalej zostáva najvýkonnejším modelom značky. Srdcom auta je 3,8-litrový twin-turbo motor, ktorý dodáva 441 kW (600 k), pričom samotné turbodúchadlá sú z pretekového špeciálu GT-R GT3. Rozvášnených 600 koní budú v prípade potreby krotiť brzdové strmene Brembo s karbón-keramickými brzdovými kotúčmi, ktoré sú mimochodom najväčšie, aké sa kedy do japonského superšportu dostali. Vpredu majú totiž priemer 410 mm a vzadu 390 mm. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

„Aplikujeme holistický prístup, hľadáme precízny výkon prostredníctvom dôkladnej vyváženosti komponentov motora a uberaní hmotnosti, a postupne vylepšujeme vzhľad modelu GT-R, aby sme zákazníkom poskytli dokonalú rovnováhu medzi výkonom, silou a vzrušením.“ Hiroshi Tamura 

zdroj, foto: Nissan