Podvozok odvodený od pretekárskeho špeciálu, aeropaket generujúci prítlak 100 kg, to je postrach superšportov Nissan GT-R Nismo!
Nissan potvrdil výkon 441 kW (600 k) pri 6800 otáčkach aj krútiaci moment vyše 650 Nm, rovnako aj všetky úpravy, ktoré sme spomenuli v minulom článku. Podvozok pre GT-R Nismo odvodili od pretekárskeho, s ktorým sa Nissan zúčastnil 24-hodinovku na Nurburgringu v roku 2012. Vzadu použili dutý stabilizátor s priemerom 17.3 mm. Vpredu aj vzadu nájdeme pružiny a tlmiče Bilstein DampTronic, pre výbornú ovládaťelnoť auta na limite. Špeciálne pre GT-R Nismo vyvinuli ramená predného zavesenia, ktoré optimalizujú polohu kolies počas prejazdu zákrut s vysokým preťažením a zvyšujú smerovú stabilitu. Na zvýšenie tuhosti karosérie a spätnej väzby pruženia použil Nissan spolu s bodovým zváraním aj lepenie.
Karbónové diely ako predný nárazník, splitter alebo zadné krídlo generujú podľa Nissanu prítlak 100 kg pri rýchlosti 300 km/h. Vylepšený predný a zadný nárazník znižuju odpor vzduchu auta, koeficient odporu vzduchu Nisma je Cd = 0,27. Nissan sa pri kolesách inšpiroval pretekárskym špeciálom triedy GT 500 japonských Super GT. Ich tmavá matná sivá farba má zvýrazniť svalnatosť Nissanu GT-R Nismo.
V Nissane GT-R Nismo nájdeme len to najlepšie, napríklad športové sedadlá RECARO s karbónovou zadnou časťou. Ďalej Alcantarou potiahnutý volant s červenou strediacou značkou. Celý interiér, či už sú to sedadlá, volant alebo prístrojovka sú prešité červenými stehmi. Nissan GT-R Nismo poskytne jazdcovi aj telemtrické údaje z jazdy na okruhu, ktoré si potom môže stiahnuť.
Zdroj: autoblog.com, autocar.co.uk