V ponuke bude zadnokolka ale aj verzia 4x4. V oboch prípadoch sa bavíme o akcelerácií 0-100 km/h za 5,7 sekundy a topspeed približne 230 km/h ktorá je ale elektronicky limitovaná.
Sériovo bude GS vybavené režimom Sport a Sport +. Asi nemusíme hovoriť, že práve v tomto režime sa z pohodlného a krotkého sedanu stane ostrá zbraň s lepšími reakciami na plyn, tuhším podvozkom, rýchlejším radením rýchlostí a s presnejším riadením, že? Hoci je veľkosť nového GS takmer na vlas rovnaká ako jej predchodcu, aj tak sa podarilo znížiť hmotnosť ale najmä zväčšiť vnútorný priestor. Len kufor má o 25% viac miesta...
Interiér je samozrejme opäť o kus vpredu a snaží sa vyvarovať chýb predošlej generácie (napríklad chaotické ovládanie). Novinkou bude príplatková 12,3" veľká stredová obrazovka obohatená o funkciu split-view (teda z každej strany budete vidieť niečo iné). A to je už celkom slušná plocha aj v porovnaní so sériovou 9" obrazovkou.
Nová generácia sa k nám dostane začiatkom apríla avšak pre netrpezlivých je tu autosalón vo Frankfurte, kde si ju budete môcť naživo ohmatať. Ja osobne sa už na to veľmi teším!