Ako hatchback, tak aj sedan má Singleframe mriežku chladiča, na ktorú nadväzujú LED svetlomety. Príplatkové Matrix LED svetlá tu nájdeme tiež, majú až 15 samostatných segmentov pre každý svetlomet zvlášť. Rozdiely sú však hlavne medzi generáciami, najmä vo veľkosti. Veď nová A3 sedan na dĺžku už prerástla A4 generácie B5.
Na dĺžku tak meria 4495 mm, voči predchodcovi je to nárast o takmer 40 mm. Rázvor však zostal nezmenených 2636 mm. Na šírku tiež narástlo o 2 cm na 1816 mm. Výška je po novom 1425 mm, teda o takmer 10 mm viac. Do batožinového priestoru sa zmestí 425 litrov, rovnako ako pri predchodcovi.
Audi sa tiež chváli súčiniteľom odporu vzduchu cx, ktorého hodnota pri motore 2.0 TDI s 110 kW (150 k) je 0,25. Áno, aj motor môže zmeniť samotné cx, či už výškou podvozku, zakrytovaním odspodu alebo množstvom potrebných a nepotrebných otvorov v prednej časti.
Zadné svetlá majú podpis nových modelov od Audi s niekoľkými vertikálnymi pruhmi. Zadná časť prispieva k celkovej dĺžke, ktorá je voči hatchbacku väčšia o 15 cm. Na začiatku predaja bude k dispozícii benzínové 1.5 TFSI 110 kW (150 k) s vypínaním valcov a 48 V sieťou s mild-hybridom, vznetový ekvivalent bude spomínané 2.0 TDI s 110 kW (150 k). Benzínový motor bude na výber so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou alebo 7-stupňovou S-Tronic prevodovkou, vznetový motor si kúpite výlučne so 7-stupňovým S-Tronic.
Od leta v predaji
Predpredaje spustí Audi už onedlho, za pár dní koncom apríla 2020. Štartovacia cena je 29 800 eur na nemeckom trhu za manuálnu verziu 1.5 TFSI, k zákazníkom sa prvé kúsky dopravia už v priebehu leta 2020.
Zdroj foto: Audi