Do príchodu potenciálnych modelov RS 6 e-tron bude štandardná S6 vrcholom elektrického radu a tomu zodpovedá i bohatá sériová výbava.

Audi vám za nie úplne malú čiastku nabalí v základe tepelné čerpadlo, nabíjací kábel do 22 kW, aj keď bez priplácania je v autách integrovaná len 11-kilowattová nabíjačka na striedavý prúd. Ďalej vo výbave nájdete diódové svetlá, 20-palcové hliníkové disky, lepšie izolované čelné akustické okno a rovnako upravené sklá v predných dverách alebo elektricky ovládané, vyhrievané i elektricky sklopné vonkajšie spätné zrkadlá s elektro-chromatickou funkciou.

Posádka má k dispozícii trojzónovú automatickú klimatizáciu s diaľkovým ovládaním prostredníctvom telefónu, ambientné osvetlenie, indukčné nabíjanie mobilov s výkonom 15 wattov, hliníkové nástupné lišty, nerezové pedále, kožou čalúnený volant či vnútorné elektro-chromatické zrkadlo.

Keď už spomíname čalúnenie, sedadlá sú potiahnuté kombináciou koža-koženka, to hlavné ale je, že sériovo dostanete elektrické nastavovanie predných športových sedačiek i s vyhrievaním.

K ďalším podstatný prvkom štandardnej výbavy patrí vzduchové odpruženie, bezkľúčové odmykanie, 360-stupňový obrazový výstup z kamier s parkovacím asistentom, čítanie dopravných značiek, adaptívny tempomat a elektrické ovládanie veka batožinového priestoru. Nechýba audiosystém s desiatimi reproduktormi, navigácia a 11,9-palcový digitálny prístrojový panel.

Len pre úplnosť k tomu dodávame, že za spomínaných necelých 98 tisíc eur máte auto, ktoré okrem 503 koní dokáže krátkodobo, pri ostrom štarte, dodať 551 koní a podľa metodiky WLTP má dojazd 660 kilometrov pri kombinovanej spotrebe 16,1 kWh na 100 kilometrov.

Ak budete chcieť skôr kombi, nachystajte si uvedených 99 320 eur a dostanete prakticky rovnakú výbavu, akurát dojazd vychádza na 634 kilometrov.

Ak by ste mali chuť ďalej utrácať, tak napríklad paket Tech pro stojí 6566 eur a jeho súčasťou sú svetlá Matrix a zadné združené svetlá OLED, nastaviteľné digitálne svetelné podpisy, ďalší displej pred spolujazdcom, elektrické nastavovanie volantu, diaľkové ovládanie brány či garážových dverí, detekcia cestujúcich na zadných sedadlách, funkcia blokovania dverí pri zaregistrovaní možnej nebezpečnej situácie a pár ďalších vecí.

Za metalické laky vám Audi naúčtuje 1114 eur, kamery namiesto spätných zrkadiel stoja 1632 eur, červenou lakované strmene 394 eur, zadný karbónový spojler 1069 eur, zadné zatmavené okná 507 a keď si necháte, klasické zrkadlá, ich môžete ich tiež nechať obložiť karbónom za 776 eur.

Príplatok za 21-palcové disky nemusí byť veľký, jeden konkrétny typ je za príplatok len 226 eur, ale ďalšie stoja od 957 do 1182 eur.

zdroj: Audi