V porovnaní s M6 Coupé je štvordverové kupé dlhšie o 113 mm. Celková dĺžka má teda hodnotu 5011 mm. Mníchovská raketa je navyše široká 1899 a vysoká 1393 mm. Rovnako ako dĺžka narástol aj rázvor na hodnotu 2964 mm.
Pod kapotou je osemvalcový motor M TwinPower Turbo s objemom 4395 cm3. Agregát má prepĺňanie dvoma twin-scroll turbodúchadlami, spoločný výfukový trakt pre oba rady valcov a priame vstrekovanie paliva High Precision Injection. Maximálny výkon 412 kW (560 k) leží v pásme od 6000 do 7000 otáčok. Krútiaci moment 680 Nm je dostupný už od 1500 otáčok. Sila je spriahnutá 7 stupňovou M dvojspojkovou prevodovkou Drivelogic. Maximálnu trakciu zabezpečuje Aktívny M diferenciál.
BMW M6 Gran Coupé je v šprinte na 100 km/h v porovnaní s M5 lepšie o 0,1 sekundy. Nie je to veľa, ale predsa. Trúfalo si dovolím tvrdiť, že je aj krajšie.
M6 Gran Coupé s týmto arzenálom akceleruje na 100 km/h za 4,2 sekundy. Maximálna rýchlosť je tradične limitovaná na 250 km/h. S balíkom M Driver´s Package však maximálka stúpa až na 305 km/h. Výrobca udáva priemernú spotrebu 9,9 l/100 km. Emisie pravdepodobne nikoho nezaujímajú. No pre ekologický pokoj uvediem, že táto mašina vypustí 232g/km CO2.
Záujemcovia dostanú za príplatok karbon- keramické brzdy s priemerom kotúčov 410 a 396 mm. Tieto brzdy nielen že lepšie odolávajú zahrievaniu, navyše ušetria aj 19,4 kg hmotnosti.
BMW M6 Gran Coupé stojí na 20 palcových zliatinových kolesách. Na palube je kožené čalúnenie, vyhrievané predné sedadlá, automatické stmievanie všetkých spätných zrkadiel a rádio BMW Professional. Samozrejmosťou je aj head-up displej, asistent diaľkových svetiel alebo BMW Night Vision s rozoznávaním chodcov.
Zdroj: tlačová správa
Prečítajte si aj: VIDEO: Takto dáva BMW M6 autogram na pohľadnice