Po technickej stránke nie je Temerario také veľké prekvapenie, ako by si mohli menej informovaní či sklerotickejší čitatelia myslieť. Lamborghini totiž už v druhej polovici mája zverejnilo prakticky všetky dôležité parametre úplne novej chystanej pohonnej jednotky, a keď budete trochu pátrať v histórii nášho webu, nájdete k nej vcelku podrobne spracovaný článok.

Ak sa vám ho nechce hľadať či čítať, tu je krátky výťah: Temerario bude poháňané preplňovaným štvorlitrovým vidlicovým osemvalcom, ktoré ale nemá nič spoločné so súčasným koncernovým motorom 4.0 V8 biturbo.

Nový agregát má až 800 koní, maximálny krútiaci moment 730 newtonmetrov a napriek preplňovaniu je navrhnutý a skonštruovaný tak, aby bol schopný nechať sa vytočiť na 10 tisíc otáčok za minútu!

Ani Temerario sa ale nevyhne elektrifikácii, aj keď batériový doping nebude zásadný. Pridaný elektromotor poskytne V8 ďalších 150 koní a 300 newtonmetrov a poslúži okrem iného na vykrývanie turboefektu, teda s zostreniu reakcií na plyn. Nové Lambo by malo mať dokonca ďalšie elektromotory na prednej náprave, ale na podrobnosti si počkáme do zajtra.

Pokiaľ ide o dizajn, Temerario dostalo pozoruhodne čisté a uhladené línie bez výstrelkov, úzke hlavné svetlá so šesťuholníkovým tvarom projektorov, ktorý sa opakuje aj v prípade denného svietenia integrovaného do nárazníka.

Boky štíhlej hračky zdobia nasávacie otvory vytvorené v niekoľkých úrovniach, takže nie sú len za panelmi dverí, ale ďalšie nájdete aj na úrovni okien. Dostupné fotografie nemajú príliš vysoké rozlíšenie, ale stačia na to, aby sme okrem mena a štylistických detailov rozoznali tiež použité pneumatiky značky Bridgestone či kontrastné červené strmene na jednom zo záberov. Viac informácií čakajte až počas nasledujúceho víkendu...