Posledná zmena loga bola v roku 1997. Vtedy dostalo takpovediac 3D úpravu, stred akoby viac vystupoval do popredia. BMW tiež upustilo od čiernej linky okolo celého znaku, ktorú nahradil výrazný biely pás. Taký istý zostáva aj na súčasnom novom logu.
To však prišlo o svoj 3D efekt. Po najnovších zmenách VW loga tak prešiel na 2D vzor loga aj Mníchov. Podľa značky BMW vyjadruje nové logo „otvorenosť a jasnosť“. V akom rozsahu, to si nedovolím posúdiť. Samozrejme font písma alebo rozloženie modrej a bielej zostávajú rovnaké.
Budeme ho stretávať všade?
Čo je však najväčšou zaujímavosťou, BMW svoje nové logo nebude používať na predajných miestach a ani na vozidlách. Takže sa v praxi budeme stretávať s dvojicou rôznych log, jedno na aute a druhé napríklad v časopise alebo v tlačenej forme. Zmena je síce život, ako sa hovorí, v tomto prípade by som však radšej zostal pri staršom type „korporátne“ a nerozdeľoval tlačenú či online formu od toho, čo uvidíme na predajniach alebo autách. Čo si o tom myslíte vy?
Zdroj foto: BMW
Odpovedalo 144 ľudí