Logo automobilky je prakticky prvým kontaktom zákazníka so značkou. Asi takmer každé malé dieťa, ktoré sa zaujíma o autá, vie podľa loga určiť, aké je to konkrétne auto. Nissan nové logo predstavuje ako novú dobu digitalizácie.
Prvotné zmeny z Nissanu prezrádzali už v roku 2017. Vtedy dizajnérsky tím vedený Tsutomu Matsuom preskúmal možnosti, kam napredovať s logom. A v priebehu ďalších 2 rokov načrtol niekoľko návrhov. Nové logo muselo zasahovať do viacerých oblastí, od možnosti projekcie na budovách až po ozdobu elektrických vozidiel budúcnosti, pri ktorých malo byť logo osvetlené.
Práve nové elektrické vozidlá budú mať logo s podsvietením 20 LED, ktoré majú dodať exkluzívnosť modelu. Prvým autom je predstavený Nissan Ariya, najnovší elektromobil z dielne Nissan-u. V ďalších rokoch budú nasledovať ďalšie a ďalšie autá. A samozrejme aj v rôznych iných odvetviach, od marketingu až po predajne áut. A čo vy? Páči sa vám nové logo?
Zdroj: Nissan
Odpovedalo 24 ľudí