Hodné svojho mena

Auto bolo niekoľkokrát videné bez maskovania, takže odhalenie dizajnu auta nie je také šokujúce. Vyzerá presne tak, ako sme očakávali. Má agresívny, aj keď jednoduchý dizajn prednej časti v kombinácii s veľkým spojlerom. Podrobnosti o tom, ako Porsche upravilo model pod povrchom tak, aby si zaslúžil odznak RS, sú stále tajné.

„Počas vývoja sme dali 718 Cayman GT4 RS všetko, čo charakterizuje pravý model RS. Má ľahkú konštrukciu, vyšší prítlak, viac koní a samozrejme ešte vyššiu úroveň odozvy a odozvy na pokyny vodiča,“ uviedol šéf modelovej línie GT, Andreas Preuninger. "Fantastický čas kola na Nordschleife je pôsobivým dôkazom toho, ako zreteľne sú tieto zlepšenia dynamiky jazdy viditeľné.”

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Posun verzie "eReS" perfektne ukázalo testovanie na Severnej slučke. Ambasádor a testovací pilot Porsche, Jörg Bergmeister, zdolal s novým okruhovým a zároveň civilným náradím Nürburgring za 7:04,511 min. To je v porovnaní so štandardným Caymanom GT4 o 23,6 sekundy lepší výsledok.

Porsche kvôli bezpečnosti pridalo do interiéru pretekárske sedadlo a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 R, tie ale budú k dispozícií aj pre produkčný model. Detaily jeho pohonného ústrojenstva zatiaľ ostávajú záhadou, aj keď vieme, že GT4 používa 4,0-litrový plochý šesťvalec. Poskytuje 420 koní a krútiaci moment 420 Nm. V prípade modelu RS sa hovorí o výkone až 500 koní (372 kW). Už kvôli tomu impozantnému času na kolo by nás to neprekvapilo.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 7 obrázkov