Pozeráte sa v podstate na základnú Carreru s preplňovaným plochým trojlitrom naladeným na 385 koní a 450 Nm, ktorej Nemci odstrojili zadné sedačky, pridali predné športové sedadlá a štandardne použili podvozok PASM znížený o 10 mm. Sériovo k tomu tiež prihodili výbavu Carrery S so systémom vektorovania krútiaceho momentu, mechanickým samosvorným diferenciálom, paketom Sport Chrono a športovým výfukom.
Výsledkom je auto odľahčené na 1470 kg (bez euro-balastu), ktoré v spojení so sedemstupňovou manuálnou prevodovkou zvládne šprint na stovku za 4,5 sekundy a rozbehne sa na 291 kilometrov za hodinu. Ak vás chudoba zase tak veľmi netlačí, môžete si za príplatok objednať systém riadenia zadnej nápravy a osemstupňové PDK, ktorá stlačí čas akcelerácie z 0 na 100 km/h na rovné štyri sekundy.
Mimochodom, o redukciu hmotnosti (v porovnaní so základnou Carrerou o 35 kg) sa postarala tiež ľahšia baterka, tenšie okná a zredukovanie zvukovej izolácie, mali by sme ale dodať, že porovnávame s autom osadeným výlučne PDK, keďže základnú Carreru s manuálom dnes už nekúpite.
Len pre istotu pripomíname, že Carrera T nie je takou veľkou novinkou, ako by sa mohlo zdať. Jej história siaha až do roku 1969 k prvému podobne označenému Porsche 911 T, ktorú automobilka ponúkala do roku 1973. A samozrejme priamo nadväzuje na „Téčko“ modelového radu 991 z roku 2017.
Ak máte chuť odlíšiť svoju vysnívanú verziu od iných T-modelov, máte možnosť objednať si interiérový paket, ktorý okrem iného obsahuje farebné bezpečnostné pásy zladené s exteriérovými odtieňmi Slate Grey alebo Lizard Green. To isté platí pre vyšívané logo 911 na hlavových opierkach, ozdobné prešívanie či koberce, opäť s kontrastnými znakmi.
Aby toho nebolo málo, za príplatok dostanete aj karbónové predné sedačky Plus, rozšírené kožené čalúnenie, a ak chcete, lak karosérie môžete vybrať z viac ako 120 dostupných odtieňov. K predajcom sa nová 911 Carrera T dostane vo februári 2023, Nemci však už spustili objednávkový systém. Za základ od vás budú chcieť 123 845 eur.
zdroj: Porsche