Vďaka rozsiahlym zmenám na aerodynamike sa konštruktérom podarilo zväčšiť prítlak, ktorý v tomto prípade vychádza pri rýchlosti 285 km/h až na 1 tonu. Porsche zväčšilo zadný spojler, upravilo podbehy kolies, zadné okno nahradilo o 25 % ľahší panel z uhlíkových vlákien či plutvu odvodenú z modelu 963.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Z predného chladiča odoberá ohriaty vzduch 6 prídavných strešných lamiel, zadný difúzor má dlhšie lamely a špeciálne kryty diskov znižujú odpor vzduchu. Ďalšími zmenami je tuhosť pruženia, ktorú konštruktéri zvýšili o 30 % na prednej náprave a o 15 % na zadnej. Snímače zrýchlenia plne automaticky nastavujú tuhosť tlmičov, pričom tie majú dva samostatné ventily, zvlášť ovládajúce kompresiu a odskok.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Lepšie brzdy aj uhlíkové vlákna

Ďalšou úpravou sú závodné brzdové doštičky prispôsobené pre pretekárske okruhy. Porsche deklaruje, že boli vyvinuté aj pre bežné denné jazdy a zároveň sa zlepšila ich odozva a presnosť na trati. Celé by to nešlo bez ďalších drobností, ako napríklad osvetlené prahové lišty z uhlíkových vlákien s nápisom Manthey, LED projektory dverí s nápisom Manthey či nápisy na dverách. Kit má byť už v predaji, za cenu od 76 911 eur bez DPH. K tomu samozrejme musíte pripočítať aj cenu za inštaláciu v konkrétnom Porsche Centre. To nie sú úplne drobné, čo poviete?

zdroj: Porsche