Zmeny zároveň prispievajú k dynamickejšiemu vzhľadu, keďže nový typ je širší a nižší. Pod kapotou je v silnejšej verzii 650i uložený známe zážihový 4,4-liter V8, do ktorého fúkajú dve turbá. Motor má navlas rovnaké parametre ako verzia BMW 550i . Max. výkon teda 300 kW (407 k) medzi 5 500 a 6 400 ot a max. krútiaci moment 600 Nm je k dispozícii medzi otáčkami 1 750 až 4 500 ot. Z nuly na stovku vystrelí za 4,9 s a maximálnu rýchlosť má obmedzenú na obligátnych 250 km/h. Verzia 640i má trojlitrový radový šesť valec, tiež s dvomi turbami. Ten poskytuje výkon 320 koní (235 kW) a 450 Nm, to všetko pri spotrebe 7,7 litra/100km. Silnejšia verzia jazdí za 10,4 litra/100km. Oba motory spĺňajú ohľadom emisií CO2 normu EU5.
Eleganciu v BWM dotiahli na ešte vyšší level
V oboch verziách je 8-stupňová automatická prevodovka s možnosťou manuálneho radenia na volante. Pre športovejšie orientovaných vodičov však BMW ponúka i 6-stupňový manuál s radiacou pákou na stredovej konzole. BMW 6 kupé sa vozí na 19" kolesách, ktoré sú sériovo osadené celoročnými pneumatikami 245/40 R19 spolu so systémom monitorovania tlaku v nich. Vychytávka je riadenie oboch náprav, samozrejme, za príplatok. Pomáha pri manévrovaní v meste, alebo parkovaní.
BMW radu 6 je kráľovské kupé
V interiéri nájdete množstvo technických riešení ako parkovacieho asistenta, nočné videnie s rozoznávaním chodcov alebo systém, ktorý sleduje vašu dráhu a prekročenie stredovej čiary či krajnice. Pred vodičom je head-up displej s plným spektrom farieb. Na cestu si v noci svieti LED svetlami, ktoré poskytujú svetlo porovnateľné s denným. Ceny nového kupé zatiaľ nezverejnili, do showroomov by mali však doraziť tento rok na jeseň. Sme zvedaví na prvé jazdy.
Ako sa vám páči interiér nového BMW 6?