Nové Subaru Impreza je tuhšie ako WRX

Subaru Impreza Sport bude mať torque vectoring

Prichádzajúce Subaru Impreza je prvým autom na novej platforme SGP, vďaka ktorej je až 70% tuhšie, karoséria sa krúti o 50% menej a pri náraze pohltí o 40% viac energie.

Tuhosť novej Imprezy je na novej úrovni

Prichádzajúca generácia je teda oproti predchodcovi tuhšia, dokonca tuhšia ako Subaru WRX. SGP so sebou prinieslo zvýšenie tuhosti karosérie až o 70%! Auto sa výrazne menej krúti, fabrika hovorí, že je to o 50% menej ako minulá generácia. Pri novej platforme využili vysokopevnostnú oceľ, Impreza tak dokáže pohltiť až o 40% viac energie pri náraze.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Subaru je hrdé na svoj systém pohonu všetkých kolies Symmetrical All-Wheel Drive. Nechýba ani v novej Impreze. Zákazníci sa nemusia báť, že by v lacnejšom modeli nebol. Automobilka ho bude montovať do všetkých stupňov výbavy. Imprezu bude hnať dopredu 2,0 litrový atmosférický boxer s priamym vstrekovaním paliva a výkonom 154 k. Žiaľ, o prevodovkách toho veľa nepovedali, iba to, že vo vyšších výbavách môže čakať CVT so siedmimi predprogramovanými virtuálnymi stupňami.

Nové Subaru Impreza je tuhšie ako WRX

5-dverové Subaru Impreza

Automobilka chce, aby bola Impreza honosnejšia aj zvnútra. To znamená, že použili kvalitnejšie a krajšie materiály, prešívanie v kontraste s farbou sedadiel, či 8-palcový dotykový displej, ktorým posádka ovláda Subaru Starlink infotainment. Systém je kompatibilný s Apple CarPlay a Android Auto.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Pre verziu Sport pripravili tmavé mriežky vpredu i vzadu, širšie prahy vo farbe karosérie, alebo 18-palcové disky. Na čierne látkové sedadlá použili červené prešívanie a prístrojový panel prispôsobili špecificky verzii Sport. Neskončili len pri vizuálnych detailoch, športová Impreza ponúkne tuhší podvozok a torque vectoring. Automobilka uvedie novú Imprezu na americký trh v priebehu roka, kedy sa jej dočkáme v Európe zatiaľ nevieme.

Nové Subaru Impreza je tuhšie ako WRX

Subaru Impreza je prvým autom na platforme SGP

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov