Odlišnosti sa začínajú samozrejme v dizajne. Nová 6-uholníková predná maska nespája predné LED svetlá. Tie sú po novom v sérii a k tomu pridávajú denné LED svetlá s typickým podpisom Subaru. Outback tiež narástol, po novom má až 4 870 mm, čo bola dávnejšie méta pre vyššiu strednú triedu.
V interiéri je nový 11,6-palcový displej orientovaný na výšku. Využíva služby nového infotainmentu Subaru Starlink. Aj niektoré ovládače klimatizácie sú už dotykové, čo môže byť pre niekoho prekážkou. „Budíky“ pred vodičom zostávajú analógové, v tomto Subaru neexperimentovalo.
Výbavou za príplatok vôbec nesklame, môžete si kúpiť napríklad HUD displej alebo odvetrávané kožené sedadlá, či Harman Kardon soundsystem. Batožinový priestor bude mať po novom hodnotu 522 litrov.
S jedným motorom
Subaru ide tak trocha proti prúdu a v novom Outbacku ponúkne pre Európu len jeden motor. Pôjde však netradične o atmosférický zážihový 2,5-litrový boxer štvorvalec s 124 kW (169 k) a 252 Nm. Na manuálnu prevodovku zabudnite, k dispozícii bude len modernizovaný Lineartronic, teda CVT. Samozrejmosťou je pohon všetkých kolies.
Pre Subaru typický asistent EyeSight je tu tiež v jeho štvrtej generácii. Dôležité však budú vlastnosti v teréne, kde je Subaru špecialista. Svetlá výška 213 mm, predný nájazdový uhol 19,7 a zadný 22,6 stupňa, to všetko zabezpečí skvelé vlastnosti v teréne aj proti bežným SUV modelom.
zdroj: Subaru